#1
Ligt eraan op welke manier je ziek bent. Als je je echt zwaar belabbert voelt zal het blowen het alleen maar waardelozer maken. Het kan ook, had ik wel eens, dat het blowen je juist even opknapt. Daarna voel je je wel gewoon weer kut enzo hoor :P Maar je zal er niet echt (langer) ziek(er) van worden..
:P
