Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsziek + blowen ?

ziek + blowen ?

25 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt eraan op welke manier je ziek bent. Als je je echt zwaar belabbert voelt zal het blowen het alleen maar waardelozer maken. Het kan ook, had ik wel eens, dat het blowen je juist even opknapt. Daarna voel je je wel gewoon weer kut enzo hoor :P Maar je zal er niet echt (langer) ziek(er) van worden..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
het zou voor mij niet uitmaken, ik zal er niet meer out van gaan maar of je je beter voelt

ik zou proberen mijn waardeloze, slappe gevoel te accepteren en er door extreem te gaan ontspannen, en daar past dan weer een joint bij
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorig jaar in de winter had ik twee weken longontsteking en last van m'n astma (best wel erg) en mocht ook niet naar school of buiten..
.. maar.. :grin:
toen ben ik 's avonds ook gewoon naar buiten gegaan om ff te blowen,
dus ik denk dat het wel kan want ik werd er niet meer zieker van.
Mja niet iedereen is zo getikt als mij.. :stoned: :P
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan geen kwaad, ik was in fabruari echt ziek, altijd 38.5 - 39 graden, de derde dag eentje gerold, voelde me onmiddelijk in orde :hearteyes: , had toen iets bove de 37 graden en had voor het eerst in die dagen is iets deftig binnengekregen, ben toen in de zetel gaan liggen en daar nog wat liggen genieten, na 2 en een half uur had ik trug 38 graden :angry: maar toen waren men ouders al terug thuis, kon ik niet meer blowen :angry:
dus, kan zeker geen kwaad :hearteyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
stevenkeuh zei:
Als ik wat ziekjes ben blow ik ook , het jointje smaakt me dan iets minder , maar ik voel me wel altijd super super gaar :P Blowen maar zou ik zeggen
Klik om te vergroten...
Idem, al smaakt bij mij een joint wel bijna altijd :stoned:
Als m'n maag niet goed is helpt een joint zelfs !
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
buzzrider zei:
stevenkeuh zei:
Als ik wat ziekjes ben blow ik ook , het jointje smaakt me dan iets minder , maar ik voel me wel altijd super super gaar :P Blowen maar zou ik zeggen
Klik om te vergroten...
Idem, al smaakt bij mij een joint wel bijna altijd :stoned:
Als m'n maag niet goed is helpt een joint zelfs !
Klik om te vergroten...

presies, van blowen word je rustig
K
KontrastLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zodra ik merk dat ik verkouden word ga ik altijd jointjes roken. Werkt bij mij heel goed om de hoest 'los' te maken en het lijkt wel alsof het proces van verkouden zijn versnelt wordt. Als je heel stoned word lijkt het ook net alsof je heel verkouden bent, misschien dat dat het m doet? Of misschien zorgt die rook wel voor een afweerreactie waardoor je slijm krijgt wat weer helpt bij het verwijderen van al die ziektebacillen?? Ik weet in ieder geval dat het (bij mij) werkt haha.
K
KontrastLid
01-01-2024, 00:00
#8
Word je wel stoned van die thee?? Hoe maak je die dan klaar? Een plakje spacecake lijkt me ook top, al lijkt hasjolie me nog het beste..
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond wietthee erg lekker toen ik grieperig en verkouden was. Daarmee belast je je longen en je keel ook niet :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zooo wat een bump zeg...

Maar als ik een beetje ziek ben, is puur roken voor mij altijd een hele goede manier om me wat minder beroerd te voelen.
Tabak moet ik dan niet aan denken, hoewel ik doorgaans wel een nicotine junk ben.

Ook moet ik opmerken dat sinds ik ''vast'' blow, ik veel minder ziek ben dan voorheen.
M'n levensstyle is er echt niet op vooruit gegaan, maar het valt me wel op.

Edit: Even een linkje voor je over de wietthee: http://www.mediwiet.nl/Mediwietthee%20m ... %20zo.html

Google, 3e hit :grin:
K
KontrastLid
01-01-2024, 00:00
#11
blowen heeft wederom gewerkt. Gisteren was ik nog snotverkouden en vandaag alleen nog maar een beetje snotterig, verder heb ik het gevoel de hele wereld aan te kunnen.

Wat ik overigens bizar vind is dat joints (wiet+tabak) bij verkoudheid beter werken dan vaporizen (iets wat ik normaal alijd doe)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kontrast zei:
Wat ik overigens bizar vind is dat joints (wiet+tabak) bij verkoudheid beter werken dan vaporizen (iets wat ik normaal alijd doe)
Klik om te vergroten...

Bij mij dus overduidelijk omgedraaid..
Misschien is het de stonedheid zelf, die je op dat moment even die mentale oppepper kan geven om je ''ziekheid'' te overheersen.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb ook de ervaring dat ik erg opknapte na het roken van een joint toen ik verkouden was.
Tijdens het roken van de blow hoeste ik wel de longen uit me lijf maar dat zakte weer toen de blow op wasl ben heerlijk gaan slapen en werd gewoon helemaal fris en fruitig wakker :stoned:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op deze clip zien jullie een vriend van mij, de kwaliteit is niet zo goed maar wel het luisteren waard....


hij was helemaal verontwaardigt dat ik over mijn griep zat te zeuren. Hij zei ''YOU'VE GOT YOUR HERBS, SO USE THEM'' !!! En hij had gelijk, bij een griep neem ik geen paracethamol meer, maar wiet....

:stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor je lichaam zal het alleen maar meer kwaad kunnen, maar het kan wel goed doen. Bij mij neemt het misselijkheid weg en hoofdpijn. Ik wordt er ook zeker 3x zo stoned van als normaal :beer:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Voor je lichaam zal het alleen maar meer kwaad kunnen, maar het kan wel goed doen. Bij mij neemt het misselijkheid weg en hoofdpijn. Ik wordt er ook zeker 3x zo stoned van als normaal :beer:
Klik om te vergroten...
Als dat echt waar is ga ik vannacht bij -2 in m'n blote flikker de tuin rondlopen :rock:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxication zei:
spacelord zei:
Voor je lichaam zal het alleen maar meer kwaad kunnen, maar het kan wel goed doen. Bij mij neemt het misselijkheid weg en hoofdpijn. Ik wordt er ook zeker 3x zo stoned van als normaal :beer:
Klik om te vergroten...
Als dat echt waar is ga ik vannacht bij -2 in m'n blote flikker de tuin rondlopen :rock:
Klik om te vergroten...

Ik zal alvast een camera klaarleggen :wink:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ligt eraan of ik ook keelpijn heb en hoesterig ben, want ook al zal blowen dan de symptomen een paar uur verlichten, het zal dan het herstel alleen maar belemmeren.

Ik zou voor griep met keelpijn en kriebelhoest liever een sterke wietthee zetten met een lepel honing. Dan is het echt een proper medicijn gewoon :stoned: .
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Of een dampo'tje of 20 :grin:
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kben vandaag een beetje ziekjes, veel hoesten en verkoudheid beetje hoofdpijn en voel me heel sloom en traag.. gwn een beetje kut dus :rolleyes:

nu is mn vraag maakt het uit als ik nu ga blowen? kheb namelijk echt ontzettend trek in een dikke joint maar ik vraag me af of dat wel slim is met mijn omstandigheden.

iemand advies of heeft die zelf eens geblowd terwijl die beetje ziekjes was?
thx :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."