#1
Tsjah, blowen is logischerwijs niet bevorderlijk voor de optimale omstandigheden die voor je lichaam wel prettig zijn, willen ze een virus of bacterie uit de weg ruimen.
Maar of je dan ook daadwerkelijk langer ziek zal blijven als jij nu een jointje rookt? Ik heb het idee van niet, hangt uiteraard wel een beetje van de aard van de ziekte af.
Dus ja, het beste is om gewoon niet te blowen en je lichaam alle ruimte geven om weerstand te kunnen bieden tegen de ziekte. Maar ach, denk niet dat het veel kwaad kan.
Overigens, wie weet ga je je psychisch gezien wel een stuk beter voelen van een jointje, hetgeen het herstel weer erg positief kan beinvloeden?
(Just a random thought)
Maar of je dan ook daadwerkelijk langer ziek zal blijven als jij nu een jointje rookt? Ik heb het idee van niet, hangt uiteraard wel een beetje van de aard van de ziekte af.
Dus ja, het beste is om gewoon niet te blowen en je lichaam alle ruimte geven om weerstand te kunnen bieden tegen de ziekte. Maar ach, denk niet dat het veel kwaad kan.
Overigens, wie weet ga je je psychisch gezien wel een stuk beter voelen van een jointje, hetgeen het herstel weer erg positief kan beinvloeden?
