Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsziek + blowen ?

ziek + blowen ?

25 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsjah, blowen is logischerwijs niet bevorderlijk voor de optimale omstandigheden die voor je lichaam wel prettig zijn, willen ze een virus of bacterie uit de weg ruimen.

Maar of je dan ook daadwerkelijk langer ziek zal blijven als jij nu een jointje rookt? Ik heb het idee van niet, hangt uiteraard wel een beetje van de aard van de ziekte af.

Dus ja, het beste is om gewoon niet te blowen en je lichaam alle ruimte geven om weerstand te kunnen bieden tegen de ziekte. Maar ach, denk niet dat het veel kwaad kan.

Overigens, wie weet ga je je psychisch gezien wel een stuk beter voelen van een jointje, hetgeen het herstel weer erg positief kan beinvloeden? :) (Just a random thought)
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
acidboy zei:
Tsjah, blowen is logischerwijs niet bevorderlijk voor de optimale omstandigheden die voor je lichaam wel prettig zijn, willen ze een virus of bacterie uit de weg ruimen.

Maar of je dan ook daadwerkelijk langer ziek zal blijven als jij nu een jointje rookt? Ik heb het idee van niet, hangt uiteraard wel een beetje van de aard van de ziekte af.

Dus ja, het beste is om gewoon niet te blowen en je lichaam alle ruimte geven om weerstand te kunnen bieden tegen de ziekte. Maar ach, denk niet dat het veel kwaad kan.

Overigens, wie weet ga je je psychisch gezien wel een stuk beter voelen van een jointje, hetgeen het herstel weer erg positief kan beinvloeden? :) (Just a random thought)
Klik om te vergroten...

achjah ik steer dr 1tje op en we zien wwel :stoned:
ik laat je wel weten hoe het gegaan is :mrgreen:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon doen , kan niet veel kwaad soms voel je je er wel kut van
p
plasticianLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoh, als dat het enige is wat je hebt, kan kan het zeker niet veel kwaads doen.
Ik zit sinds gisteren met een virusje (overgeven,en voor de rest niks speciaals) en heb ook nog zitten smoken :) niks aan de hand achteraf, nog is goed alles van mijn maag gekotst en achteraf chill in slaap gevallen :)
Iets dramatisch zal er nu niet meteen gebeuren :tongueout:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik wat ziekjes ben blow ik ook , het jointje smaakt me dan iets minder , maar ik voel me wel altijd super super gaar :P Blowen maar zou ik zeggen
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt er een beetje aan hoe erg het is en hoe je erover denkt als je stoned ben, als je telkens denk van ik ben ziek hopen dat ik niet zieker wordt heb je kans dat je erg ziek wordt. Gewoon lekker rustig aan doen, lekker rustig stoned zijn, zitten, of tv kijken, rustig op bed liggen of slapen weet ik het wat je ga doen kan het geen kwaad, ik heb migraine als ik dan erg koppijn ben en misselijk ben en ik blow voel ik me meestal wel lekker, maar ik heb ook 1 keer gehad dat ik binnen 20 minuten na het blowen al vanalles eruit gooiden, slapen lukte ook niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."