#1
Altijd al je vrienden, je ouders of de politie willen foppen xD ? Of heb je soms af en toe geen vloeitjes meer over? Dan is de sigaret-Joint de juiste oplossing :P
Ik dacht laat ik dit stukje "kunst"
met andere delen. Ik maakte ze wel eens omdat ik niet zelf kon draaien. (nu al wel een beetje xD). De foto's zijn een beetje mislukt maar volgens mij wel duidelijk genoeg. Maar goed je maakt de sigaret-Joint dus als volgt, let op het kost wel veel tijd! en doe het voorzichtig anders kan de sigaret scheuren.
Benodigheden: pinset, potlood (of een rietje), een sigaret (zoals malboro), een strookje papier van bijvoorbeeld een a4tje (21 CM lang, 2 cm breed) en natuurlijk wiet.
Stap 1
steek met je pinset een paar keer door de filter heen, Je kunt nu de filter eruit trekken.
Stap 2
Haal nu met de pinset alle sjeck eruit. Je kunt terwijl je dit doet het beste de sigaret bij het stevigste deel vast pakken (waar je hem normaal dus ook vast pakt :P )
Stap 3
Rol nu het strookje papier op, zodat je een soort van tip krijgt. Doe het "tipje" in het vastpak-deel van de sigaret.
Stap 4
Deze stap neemt het meeste tijd in. Doe nu steeds met je pinset een beetje tabac in de sigaret, Daarna weer wiet dan weer tabac en daarna weer wiet enz. Je kunt natuurlijk ook alleen wiet erin doen. Maar het is wel zo verstandig om op de "bodem" van de sigaret eerst wat tabac te doen. Dit doordat je de sigaret verticaal houd en dan komt er soms wiet door/in het tipje. En je moet het ook steeds weer goed aanstampen met een potlood (of rietje) zodat het er allemaal in past.
Stap 5 (final)
Als er eenmaal genoeg in zit en je het bijna niet meer aan kunt stampen draai het puntje van de sigaret dicht, en voila, een Sigaret-Joint
.........En smoken maar
xD
Ik dacht laat ik dit stukje "kunst"
met andere delen. Ik maakte ze wel eens omdat ik niet zelf kon draaien. (nu al wel een beetje xD). De foto's zijn een beetje mislukt maar volgens mij wel duidelijk genoeg. Maar goed je maakt de sigaret-Joint dus als volgt, let op het kost wel veel tijd! en doe het voorzichtig anders kan de sigaret scheuren.
Benodigheden: pinset, potlood (of een rietje), een sigaret (zoals malboro), een strookje papier van bijvoorbeeld een a4tje (21 CM lang, 2 cm breed) en natuurlijk wiet.
Stap 1
steek met je pinset een paar keer door de filter heen, Je kunt nu de filter eruit trekken.
Stap 2
Haal nu met de pinset alle sjeck eruit. Je kunt terwijl je dit doet het beste de sigaret bij het stevigste deel vast pakken (waar je hem normaal dus ook vast pakt :P )Stap 3
Rol nu het strookje papier op, zodat je een soort van tip krijgt. Doe het "tipje" in het vastpak-deel van de sigaret.
Stap 4
Deze stap neemt het meeste tijd in. Doe nu steeds met je pinset een beetje tabac in de sigaret, Daarna weer wiet dan weer tabac en daarna weer wiet enz. Je kunt natuurlijk ook alleen wiet erin doen. Maar het is wel zo verstandig om op de "bodem" van de sigaret eerst wat tabac te doen. Dit doordat je de sigaret verticaal houd en dan komt er soms wiet door/in het tipje. En je moet het ook steeds weer goed aanstampen met een potlood (of rietje) zodat het er allemaal in past.
Stap 5 (final)
Als er eenmaal genoeg in zit en je het bijna niet meer aan kunt stampen draai het puntje van de sigaret dicht, en voila, een Sigaret-Joint
.........En smoken maar
xD
:P