Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak je een Sigaret-Joint

Hoe maak je een Sigaret-Joint

32 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Altijd al je vrienden, je ouders of de politie willen foppen xD ? Of heb je soms af en toe geen vloeitjes meer over? Dan is de sigaret-Joint de juiste oplossing :P

Ik dacht laat ik dit stukje "kunst" :rolleyes: met andere delen. Ik maakte ze wel eens omdat ik niet zelf kon draaien. (nu al wel een beetje xD). De foto's zijn een beetje mislukt maar volgens mij wel duidelijk genoeg. Maar goed je maakt de sigaret-Joint dus als volgt, let op het kost wel veel tijd! en doe het voorzichtig anders kan de sigaret scheuren.


Benodigheden: pinset, potlood (of een rietje), een sigaret (zoals malboro), een strookje papier van bijvoorbeeld een a4tje (21 CM lang, 2 cm breed) en natuurlijk wiet.

Stap 1

steek met je pinset een paar keer door de filter heen, Je kunt nu de filter eruit trekken.


Stap 2

Haal nu met de pinset alle sjeck eruit. Je kunt terwijl je dit doet het beste de sigaret bij het stevigste deel vast pakken (waar je hem normaal dus ook vast pakt :P )

Stap 3

Rol nu het strookje papier op, zodat je een soort van tip krijgt. Doe het "tipje" in het vastpak-deel van de sigaret.


Stap 4


Deze stap neemt het meeste tijd in. Doe nu steeds met je pinset een beetje tabac in de sigaret, Daarna weer wiet dan weer tabac en daarna weer wiet enz. Je kunt natuurlijk ook alleen wiet erin doen. Maar het is wel zo verstandig om op de "bodem" van de sigaret eerst wat tabac te doen. Dit doordat je de sigaret verticaal houd en dan komt er soms wiet door/in het tipje. En je moet het ook steeds weer goed aanstampen met een potlood (of rietje) zodat het er allemaal in past.


Stap 5 (final)

Als er eenmaal genoeg in zit en je het bijna niet meer aan kunt stampen draai het puntje van de sigaret dicht, en voila, een Sigaret-Joint :)


.........En smoken maar :stoned: xD
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
liever de gewone manier,deze is meer voor mensen die niet kunne rollen.. :P :grin: :wave: :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het wel gedaan als ik geen vloei meer had :tongueout:
Rookt wel lekker moet ik zeggen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb het ook al gedaan als ik geen vloei had hier op kot
je krijgt je tabak er ook uit door gewoon je sigaret tussen je 2 vingers te rollen lig je niet zo te kloten met een pincet
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
barry zei:
heb het ook al gedaan als ik geen vloei had hier op kot
je krijgt je tabak er ook uit door gewoon je sigaret tussen je 2 vingers te rollen lig je niet zo te kloten met een pincet
Klik om te vergroten...

Ja maar met een pinset gaat het bij mij veel sneller. binnen 10 seconden is alle tabac eruit.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#6
volegns mij lijkt het makkelijker met een machientje om sigaretten te schieten .
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is het ook, maar hoeveel van die mensen hebben zo'n machientje :rolleyes: ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kende iemand die dat deed om op het schoolplein te blowen, dan roken ze wel wiet, maar zagen ze het niet.
Maar ik heb zelf geen sigaretten, maar altijd shag, dus ik zal het zelf niet zo snel proberen. Mij te veel moeite ook, ik draai ze gewoon lekker zelf met een vloeitje.
S
StonedDwarfLid
01-01-2024, 00:00
#9
99.9% van mijn joints die ik rol zijn met shag en vloei maar net waren mijn vloeitjes op en het regende veel te hard om door dit weer om vloeitjes te gaan :) En moet zeggen is aardig gelukt, maar dit is alleen maar goed in noodgevallen zoals deze :P

Peace :stoned:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jezus wat een kick, maar de TS doet wel erg moeilijk.
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Smokey046 zei:
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller :wink:
Klik om te vergroten...
Dat gaat niet zo makkelijk hoor :wave:
Ten eerste moet je er van die shag in doen niet normale shag z'n ton met shag.
En daarmee krijg je al niet perfecte siggaretten. Na veel probere dan misschien..
Maar lijkt me iig niet makkelijk met wiet. :mrgreen:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#13
twenty4seven zei:
Smokey046 zei:
Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken.
Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller :wink:
Klik om te vergroten...
Dat gaat niet zo makkelijk hoor :wave:
Ten eerste moet je er van die shag in doen niet normale shag z'n ton met shag.
En daarmee krijg je al niet perfecte siggaretten. Na veel probere dan misschien..
Maar lijkt me iig niet makkelijk met wiet. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ghehe, mijn opa en oma doen dat beiden met zon apparaatje, na al die jaren draaien ze er 3 in een minuut of iets dergelijks, mischien stiekem..
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, zoals hierboven gesuggereerd; kun je ook een klikker gebruiken,
heb in een melige bui een hele tijd terug ooit een Mascotte Deluxe sigaretten-klikker gekocht,
opzich makkelijk te doen met goed gegrinde wiet en emmertabak of mot.

Het ziet er wel baas uit, maar of het echt praktisch is :confused:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
is wel handig voor op locaties waar niet iedereen er van gediend is, ofzo.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nutteloos tijdverdrijf.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zazuu. zei:
is wel handig voor op locaties waar niet iedereen er van gediend is, ofzo.
Klik om te vergroten...

Of locaties waar het hard waait (strand), je hoeft ze maar 1 keer aan te steken i.t.t. een joint.
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kun je beter een hulzenstopper kopen bij de Primera. Ben je een stuk sneller klaar!
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
DamienDope zei:
Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Klik om te vergroten...

Komt ook door de filter, die houd naar mijn idee een groot gedeelte van de werkzame stoffen tegen.

Hakvlees zei:
Kun je beter een hulzenstopper kopen bij de Primera. Ben je een stuk sneller klaar!
Klik om te vergroten...

Zijn tegenwoordig bij alle grotere tabaksverkoopspunten te koop.
Meestal van Mascotte, maar heb ze volgens mij ook gezien van Rizla.

Kosten 7 euro ofzo, plus nog eens een paar dubbeltjes voor de hulzen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."