#1
Nog even naar het Crea-bea hokje verplaatst.
PepTalk zei:DamienDope zei:Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Komt ook door de filter, die houd naar mijn idee een groot gedeelte van de werkzame stoffen tegen.
PepTalk zei:Hoe bedoel je dan dat het slecht presteert afgezien van het feit dat het sneller (wel gelijkmatiger) brandt?

rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.PepTalk zei:Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.
That's all
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat!![]()
gamezz zei:rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.PepTalk zei:Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.
That's all
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat!![]()
ik houd soms mijn jointje gewoon in de hand zonder het te beseffen , als die zo opbrandt is dit gewoon pure verspilling
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."