Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak je een Sigaret-Joint

Hoe maak je een Sigaret-Joint

32 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog even naar het Crea-bea hokje verplaatst.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
DamienDope zei:
Dit is écht een last resort voor mij, alleen voor als er geen andere optie is. Witte vloei brandt veel te snel en presteerd gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend met wiet.
Klik om te vergroten...

Komt ook door de filter, die houd naar mijn idee een groot gedeelte van de werkzame stoffen tegen.
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb het écht over het papier zelf. Ik zou ook nooit stickies draaien met witte shagvloei, daarvoor heb ik dan rizla blauw.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe bedoel je dan dat het slecht presteert afgezien van het feit dat het sneller (wel gelijkmatiger) brandt?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Hoe bedoel je dan dat het slecht presteert afgezien van het feit dat het sneller (wel gelijkmatiger) brandt?
Klik om te vergroten...

Heel simpel:
1. Koop Rizla Blauw en Oranje
2. Draai stickies van beide
3. ????
4. PROFIT!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.

That's all:)
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat! :smoke:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heb ik ook al eens gedaan, bij gebrek aan beter. :grin:

Ging best goed. :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
de smaak zit niet mee met dat dikke papier en je jointje brand in 5 trekjes op (5 is misschien wat overdreven , maar je begrijpt mijn punt wel :wink: )
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.

That's all:)
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat! :smoke:
Klik om te vergroten...
rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.
ik houd soms mijn jointje gewoon in de hand zonder het te beseffen , als die zo opbrandt is dit gewoon pure verspilling
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
gamezz zei:
PepTalk zei:
Ik heb van beide stickies gedraaid, en prefereer ook liever de rijstevloei.
Mijn vraag was alleen waarom je vind dat het slecht ''presteert' met wiet, afgezien van de door jou al eerder genoemde reden dat het snel brand.

That's all:)
Ik probeer je er zeker niet van te overtuigen dat rood blauw verslaat! :smoke:
Klik om te vergroten...
rijstevloei gaat uit alsje er niet van rookt, rizzla rood brand vanzelf op.
ik houd soms mijn jointje gewoon in de hand zonder het te beseffen , als die zo opbrandt is dit gewoon pure verspilling
Klik om te vergroten...

Jij snapt het :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke, bedankt voor uw argumentatie :grin:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Witte vloei heeft veel sneller de neiging in te branden, wat verrot is als je mix niet helemaal gelijk verdeeld is (en dat is het nooit bij mij), en natuurlijk brandt het alsmaar door. Maar ik vind de smaak van rijstevloei niet zo fantastisch, daarom gebruik ik altijd hennepvloei.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik ook hennep vloei, maar vind die qua smaak niet zo heel verschillend dan rijstevloei.
J
JonkasmokaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het wordt ook wel een "undercover jointje" genoemd, maar het makkelijkst is om gewoon een joint te rollen waarbij je jou zogenaamde "vast-houd-stukje" van de sigaret, waarin je inderdaad een tip doet, als tip te gebruiken, het is niet nodig om er gaten in te prikken ofzoiets. je kan hem er letterlijk gewoon uit trekken/bijten.
MAAR: als je persé dit wil doen, raad ik je aan om voor 7 euro een klikker te kopen, jeweetwel, zo'n ding waarmee je je eigen peuken kan maken!:wink: succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."