Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete wiet soort

Wat is je favoriete wiet soort

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het liefste rook ik White Widow, omdat ik daar wat beter tegen kan dan andere wiet. (bij bijvoorbeeld Purple haze gaan m'n ogen zo ver dichtzitten dat ik bijna niks meer zie)
Voor de rest vind ik Black widow en amnesia erg lekker. Eigenlijk vind ik alle wiet wel lekker, maar van sommige word ik té vaag in me hoofd :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
"5 gram goede wiet alstublieft"

en keer op keer blijft de shop me verrassen :hearteyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
funky_skunk_junky zei:
Het liefste rook ik White Widow, omdat ik daar wat beter tegen kan dan andere wiet. (bij bijvoorbeeld Purple haze gaan m'n ogen zo ver dichtzitten dat ik bijna niks meer zie)
Voor de rest vind ik Black widow en amnesia erg lekker. Eigenlijk vind ik alle wiet wel lekker, maar van sommige word ik té vaag in me hoofd :P
Klik om te vergroten...
dit topic gaat geloof ik over kweken :wink:

OT: wat is een betere weedsoort om buiten te kweken?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
me eigengekweekte k-2 was supper lekker werd gnetter stoned
zoveel liefde dat er in die plantjes gestoken is :hearteyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hellraiser_[NL] zei:
me eigengekweekte k-2 was supper lekker werd gnetter stoned
zoveel liefde dat er in die plantjes gestoken is :hearteyes:
Klik om te vergroten...
mischien een tip voor mij welke soort voor buiten goed is?

thnx
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
New York Diesel, maar kben dr nog nooit zaadjes of stekjes van tegen gekomen
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
New York Diesel, maar kben dr nog nooit zaadjes of stekjes van tegen gekomen
Klik om te vergroten...

vatbaar voor toprot.. maar goed ik ga dit jaar de purple weer is doen :wink: je moest is weten hoe veel geld men hiervoor wilt betalen :rolleyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iets met een S, het is buitenlandse wiet :stoned: Word er niet zo druk in mijn kop van :)
G
GurtsmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was laatst in de Birdy in Haarlem, daar verkochten ze Knetter, nou hij deed zijn naam eer aan. Nog nooit zo skaffa geweest. Mijn nummer 1 wiet by far!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haze'je is altijd goed. :)
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: eyes of young

fghi043 zei:
but it attracted a wow gold Ruhuasiyu the big girl's eyebrows with look. She is the Director-General cheap wow gold Jiang Zihui art factory unions. Little River girl who looks presentable wow gold shape, good posture, voice and crisp, also pulled his hand tall ugg boots Youyan melody of Erhu, the whole factory workers in the ugg slippers sale eyes of young dreams. Because of similar interests, the two get togethe.
Klik om te vergroten...

What ?:confused: :confused:

Amnesia van me thuisdealer.
Als ik dit voor me heb liggen en ruik die lekkere geur, wil ik het roken.
V
VeelvragerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet niks maar dan ook niks van al die extreme haze soorten hebben. Je gaat er veel te hard door. Ik heb eindelijk via via een flinke hoeveelheid biologische buitenwiet kunnen kopen. Dit heeft een laag THC gehalte en is nergens mee besproeid. De toppen zijn zeer klein, er steken bladeren uit en ze zijn niet kleverig. Je wordt dan ook erg aangenaam rustig stoned van en na 2-3 uur is alles uitgewerkt, in tegenstelling tot haze, waar je nog een halve dag erna suf bent.

Jammer dat erg veel coffeshops er van afgestapt zijn, buitenwiet of Jamaican is bij mij op de Veluwe niet te krijgen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
knolselderij zei:
New York Diesel
Klik om te vergroten...
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
NYC Diesel
1 van de fruitigste soorten die ik heb gerookt. Helaas niet overal te krijgen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pizza Haze zei:
NYC Diesel
1 van de fruitigste soorten die ik heb gerookt. Helaas niet overal te krijgen.
Klik om te vergroten...

Gelukkig nu wel weer in de Toermalijn :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het blijft maar over roken gaan, en niet over kweken.
Sorry, maar over het beste wietje ooit gerookt zijn al 1000 topics.. :rolleyes:

Het beste soortje om te kweken heb ik nog niet tegen gekomen!:)

Voor mij:

Binnen: Santa Maria
Buiten: New dame blanche of Afghaan als lekkere hashplant.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Njaaa, moeten ze het topic maar in de kweek-en-crea hoek zetten :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Santa Maria.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pure Afgaan, ging gemakkelijk met kweken vorig jaar en scheen best aardig bestand tegen toprot. Duurde wel een week of 2 langer dan de meeste andere soortjes. Leuke opbrengst maar extreem grote en luchtige toppen, totaal niet compact.
Buiten uiteraard.

(zegt een maat van me op msn)

En het roken ervan was echt heerlijk, de meest dromerige wiet die ik ooit gehad heb. Ook nog steeds m'n favoriet.

W.F.L. zei:
Njaaa, moeten ze het topic maar in de kweek-en-crea hoek zetten :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad :grin:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oké ik vraag me wel eens af wat echt goeie soorten zijn om te kweken, persoonlijk ben ik fan van amnesia haze en purple haze (echt lastig te verkrijgen, maar ik heb de zaden al :hearteyes: )

dus, vertel het maar :) wat is jullie lievelings wietsoort

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."