Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete wiet soort

Wat is je favoriete wiet soort

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iets met een S, het is buitenlandse wiet :stoned: Word er niet zo druk in mijn kop van :)
G
GurtsmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was laatst in de Birdy in Haarlem, daar verkochten ze Knetter, nou hij deed zijn naam eer aan. Nog nooit zo skaffa geweest. Mijn nummer 1 wiet by far!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haze'je is altijd goed. :)
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: eyes of young

fghi043 zei:
but it attracted a wow gold Ruhuasiyu the big girl's eyebrows with look. She is the Director-General cheap wow gold Jiang Zihui art factory unions. Little River girl who looks presentable wow gold shape, good posture, voice and crisp, also pulled his hand tall ugg boots Youyan melody of Erhu, the whole factory workers in the ugg slippers sale eyes of young dreams. Because of similar interests, the two get togethe.
Klik om te vergroten...

What ?:confused: :confused:

Amnesia van me thuisdealer.
Als ik dit voor me heb liggen en ruik die lekkere geur, wil ik het roken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
I forgot man,,,
Klik om te vergroten...
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jack Herrer vond ik altijd super! :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Crystal van de Kikker in Deventer.. :hearteyes: :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Super silver haze! :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die met veel thc. :hearteyes: Meer moet dat niet zijn voor mij.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
die waar ik niet normaal stoned van word
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
Xeloc zei:
Super silver haze! :rock:
Klik om te vergroten...

ge-wel-dig :)
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van wat hier te krijgen is, zijn de Jack Herrer en Buddha Cheese mijn favorieten. Maar als ik mocht kiezen zou ik altijd lekker buitenwiet roken. Het is meestal goedkoop, smaakt lekker groen, en is wat minder sterk. Sterke wiet is heel leuk en aardig maar als je op een gegeven moment alleen maar haze rookt word je nergens ander meer stoned van. Het is fijn als je aan buitenwiet gewend bent en af en toe eens naar de shop kan voor wat sterk spul op een leuke avond :stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik had dus 4 buitenplanten.. dit jaar mislukt..

maar is het nou echt zo dat je van verschillende soorten wiet..je je ook anders voeld..ik kan namelijk niet tegen nicotiene,dus rook ik meestal puure joints uit de tuin,nu is m'n vooraad heelaas op.en wil ik weten welke wietsoort je het meeste relaxed laat voelen,dus niet zoals amnesia dat je gelijk ergens in een saturnes achtige planeet borrolnootjes zit te vrete.

er staat zeker geen wietsoort bekend om de gave die het muziek gevoel beinvloed..?

en zo niet,.. ( welke wietsoort is het meest relaxed)..?

dus zwak.. maar tog gevoel verhoogendt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
er staat zeker geen wietsoort bekend om de gave die het muziek gevoel beinvloed..?

en zo niet,.. ( welke wietsoort is het meest relaxed)..?

dus zwak.. maar tog gevoel verhoogendt
Klik om te vergroten...

dude, deze vraag heb je in dit topic nu al 3 keer gesteld.. :smilingimp:

Ja elke wiet soort heeft zijn eigen effect, er zit zelfs een groot verschil tussen de bovenste en onderste toppen van 1 plant.

Er is geen wiet die specifiek audio/visuele ''stimulatie'' veroorzaakt, maar als ik nu zeg dat Santa Maria er voor zorgt dat dit wel gebeurt dan gaat dat ook gebeuren bij jou.

Je moet die vibe zelf creëren, en dan kom je vanzelf in die mood waarin je muziek heel erg gaat waarderen.
Gewoon heel de tijd al muziek aan, vanaf het begin dat je blowt.
Het beste is in dit geval denk ik ook om alleen de blowen, zodat je je echt kan concentreren op het gevoel.

Een wietsoort die niet te sterk is, is vaak de goedkopere.
Hoe goedkoper, hoe ''zwakker/slechter''. Vaak is thai/jamaican erg goedkoop, en niet zo mooi/goed. Als je daar een pure van draait ga je zeker wel wat voelen, maar niet te hard uit je plaat. Let wel op, die geimporteerde wiet is vaak ook minder lekker.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb die vraag indd al stuk of 38473 keer gesteld ja haha

het is alleen kut dat ik van sommige weedsoorten alles heel sloom hoor, ik heb namelijk een studio hier en daar komen regelmatig rapper/zangers,zangeressen langs, en na een drukke avond rook ik een tjoppie en hoor ik steeds de stem in me hoofd van de gene die die avond heeft opgenomen, maaaaar dan heeeeeeel slooooom weeeetje wellll,

maar over het algemeen, zonder die slome wiet tafrelen klinkt derest van de muziek altijd wel heeeeel mooi, het loopt.. letterlijk bedoeld
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik doe zelf ook wel eens wat studio werk en herken de slome herhalende stem die je dan heel de dag al gehoord heb (100000000 keer tijdens het opnemen en afmixen) alleen dan in slowmotion.

Ik vergelijk het altijd met een liedje dat in je hoofd zit.
Maar het gaat zo sloom omdat je stoned ben:P

Wat ik zou doen in jouw situatie is dan een totaal andere genre opzetten dan wat je die dag gehoord heb. Probeer ook een andere omgeving op te zoeken, hoewel het me vervelend lijkt thuis muziek te luisteren terwijl je een partij speakers heb staan waar het 10.000 x zo mooi is.

Rook ook niet teveel, high zijn is(kan) een subtiel effect zijn. Als je alles sloom hoort ben je echt stoned en niet high.
Draai een pure joint en neem elke 5 minuten 3 of 4 hijsjes.
Dan heb je in een half uur die joint op, en verspreid het effect zich ook over die periode, waardoor je beter in die mood kunt komen dan met een duidelijk piek en dal stonedheid.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Ik doe zelf ook wel eens wat studio werk en herken de slome herhalende stem die je dan heel de dag al gehoord heb (100000000 keer tijdens het opnemen en afmixen) alleen dan in slowmotion.

Ik vergelijk het altijd met een liedje dat in je hoofd zit.
Maar het gaat zo sloom omdat je stoned ben:P

Wat ik zou doen in jouw situatie is dan een totaal andere genre opzetten dan wat je die dag gehoord heb. Probeer ook een andere omgeving op te zoeken, hoewel het me vervelend lijkt thuis muziek te luisteren terwijl je een partij speakers heb staan waar het 10.000 x zo mooi is.

Rook ook niet teveel, high zijn is(kan) een subtiel effect zijn. Als je alles sloom hoort ben je echt stoned en niet high.
Draai een pure joint en neem elke 5 minuten 3 of 4 hijsjes.
Dan heb je in een half uur die joint op, en verspreid het effect zich ook over die periode, waardoor je beter in die mood kunt komen dan met een duidelijk piek en dal stonedheid.
Klik om te vergroten...

dat doe ik ook!, ik kan weed nu echt niet meer aan, vroeger wel, heb je wel eens gehad dat je zoo stoned was alles nep leek.. dat je gewoon in een soort beneluxtunnel liep... echt zoo vaag

maar nu kan ik dat allemaal niet meer aan, als ik 4 haaltjes neem zit ik op pluto snickers te vrete
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
En weleens geprobeert om voor een wat langere periode hasj te roken?
Dus niet een hasjjointje, maar even een weekje geen wiet en alleen hasj?

Dit schijnt voor veel mensen die door het (vele) blowen niet meer tegen wiet kunnen wel een uitkomst te zijn.

Welke soort hasj je het beste kunt gebruiken om muziek mooier te ervaren weet ik niet, ik rook't zelden.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
En weleens geprobeert om voor een wat langere periode hasj te roken?
Dus niet een hasjjointje, maar even een weekje geen wiet en alleen hasj?

Dit schijnt voor veel mensen die door het (vele) blowen niet meer tegen wiet kunnen wel een uitkomst te zijn.

Welke soort hasj je het beste kunt gebruiken om muziek mooier te ervaren weet ik niet, ik rook't zelden.
Klik om te vergroten...

hahaha

nee ik rook alleen als ik muziek maak, als ik niet 1 verplichting meer heb..
als ik zo me bed in kan rollen .. dan rook ik weed, en niet om leuk stoned te zijn,maar echt puur omdat de muziek dan zo schitterent klinkt.

van hash wordt ik helemaal loom, moeite om te staan, weed=vrolijk hash niet...
vind ik... hoor dat is de uitkomst bij mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."