Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete wiet soort

Wat is je favoriete wiet soort

58 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Ik denk dat jij meer aan de echt trippy wiet moet denken
Klik om te vergroten...

Silver haze? :P

Maar muziek word eigenlijk altijd nog veel fijner met wiet bij mij, maakt niet uit of ik stoned of high ben of welke soort het is. Maar high is een stuk fijner in combinatie met muziek. En van die wiet word ik wel fucked up op de juiste manier haha :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
I forgot man,,,
Klik om te vergroten...
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jack Herrer vond ik altijd super! :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Crystal van de Kikker in Deventer.. :hearteyes: :hearteyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb die vraag indd al stuk of 38473 keer gesteld ja haha

het is alleen kut dat ik van sommige weedsoorten alles heel sloom hoor, ik heb namelijk een studio hier en daar komen regelmatig rapper/zangers,zangeressen langs, en na een drukke avond rook ik een tjoppie en hoor ik steeds de stem in me hoofd van de gene die die avond heeft opgenomen, maaaaar dan heeeeeeel slooooom weeeetje wellll,

maar over het algemeen, zonder die slome wiet tafrelen klinkt derest van de muziek altijd wel heeeeel mooi, het loopt.. letterlijk bedoeld
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe zelf ook wel eens wat studio werk en herken de slome herhalende stem die je dan heel de dag al gehoord heb (100000000 keer tijdens het opnemen en afmixen) alleen dan in slowmotion.

Ik vergelijk het altijd met een liedje dat in je hoofd zit.
Maar het gaat zo sloom omdat je stoned ben:P

Wat ik zou doen in jouw situatie is dan een totaal andere genre opzetten dan wat je die dag gehoord heb. Probeer ook een andere omgeving op te zoeken, hoewel het me vervelend lijkt thuis muziek te luisteren terwijl je een partij speakers heb staan waar het 10.000 x zo mooi is.

Rook ook niet teveel, high zijn is(kan) een subtiel effect zijn. Als je alles sloom hoort ben je echt stoned en niet high.
Draai een pure joint en neem elke 5 minuten 3 of 4 hijsjes.
Dan heb je in een half uur die joint op, en verspreid het effect zich ook over die periode, waardoor je beter in die mood kunt komen dan met een duidelijk piek en dal stonedheid.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Ik doe zelf ook wel eens wat studio werk en herken de slome herhalende stem die je dan heel de dag al gehoord heb (100000000 keer tijdens het opnemen en afmixen) alleen dan in slowmotion.

Ik vergelijk het altijd met een liedje dat in je hoofd zit.
Maar het gaat zo sloom omdat je stoned ben:P

Wat ik zou doen in jouw situatie is dan een totaal andere genre opzetten dan wat je die dag gehoord heb. Probeer ook een andere omgeving op te zoeken, hoewel het me vervelend lijkt thuis muziek te luisteren terwijl je een partij speakers heb staan waar het 10.000 x zo mooi is.

Rook ook niet teveel, high zijn is(kan) een subtiel effect zijn. Als je alles sloom hoort ben je echt stoned en niet high.
Draai een pure joint en neem elke 5 minuten 3 of 4 hijsjes.
Dan heb je in een half uur die joint op, en verspreid het effect zich ook over die periode, waardoor je beter in die mood kunt komen dan met een duidelijk piek en dal stonedheid.
Klik om te vergroten...

dat doe ik ook!, ik kan weed nu echt niet meer aan, vroeger wel, heb je wel eens gehad dat je zoo stoned was alles nep leek.. dat je gewoon in een soort beneluxtunnel liep... echt zoo vaag

maar nu kan ik dat allemaal niet meer aan, als ik 4 haaltjes neem zit ik op pluto snickers te vrete
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
En weleens geprobeert om voor een wat langere periode hasj te roken?
Dus niet een hasjjointje, maar even een weekje geen wiet en alleen hasj?

Dit schijnt voor veel mensen die door het (vele) blowen niet meer tegen wiet kunnen wel een uitkomst te zijn.

Welke soort hasj je het beste kunt gebruiken om muziek mooier te ervaren weet ik niet, ik rook't zelden.
G
GurtsmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was laatst in de Birdy in Haarlem, daar verkochten ze Knetter, nou hij deed zijn naam eer aan. Nog nooit zo skaffa geweest. Mijn nummer 1 wiet by far!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haze'je is altijd goed. :)
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: eyes of young

fghi043 zei:
but it attracted a wow gold Ruhuasiyu the big girl's eyebrows with look. She is the Director-General cheap wow gold Jiang Zihui art factory unions. Little River girl who looks presentable wow gold shape, good posture, voice and crisp, also pulled his hand tall ugg boots Youyan melody of Erhu, the whole factory workers in the ugg slippers sale eyes of young dreams. Because of similar interests, the two get togethe.
Klik om te vergroten...

What ?:confused: :confused:

Amnesia van me thuisdealer.
Als ik dit voor me heb liggen en ruik die lekkere geur, wil ik het roken.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Amnesia Haze van de Vrolijke Gaper, 1e prijs Highlife Cup - Haze Hydro.
Ik was nog nooit zo ver van de kaart van wiet geweest :openmouth:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damien0124 zei:
Amnesia Haze van de Vrolijke Gaper, 1e prijs Highlife Cup - Haze Hydro.
Ik was nog nooit zo ver van de kaart van wiet geweest :openmouth:
Klik om te vergroten...

ja zo'n hazejes kunne je wel eens aardig verassen :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik de shop geloof is het buddha cheese heerlijk zacht maar goed wietje met lekkere smaak :P
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#15
amnesia haze en silver haze
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
hey zijn er mensen die ervaring hebben met apotheek weed?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precies. De buzz die je ervan krijgt voelt ook daadwerkelijk natuurlijker aan, hoewel dat misschien met de setting te maken heeft.

Wat me wel ''zorgen'' baart nu ik eigenlijk alleen maar buitenwiet rook, is het hoge teer gehalte in die wiet. Ik merk dat dit echt veel meer is dan bij ''gewone'' wiet.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
NY diesel.
Maar gaat mij vooral om de manier waarop het gekweekt wordt etc. Kan meer genieten van supergoede mooie lekkere W.W oid. dan van een slechte amnesia.

En andersom soms heb je wel ultiem sterke wiet maar smaakt het kut en is het lelijk. Verpest toch de hele ervaring ergens
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van wat hier te krijgen is, zijn de Jack Herrer en Buddha Cheese mijn favorieten. Maar als ik mocht kiezen zou ik altijd lekker buitenwiet roken. Het is meestal goedkoop, smaakt lekker groen, en is wat minder sterk. Sterke wiet is heel leuk en aardig maar als je op een gegeven moment alleen maar haze rookt word je nergens ander meer stoned van. Het is fijn als je aan buitenwiet gewend bent en af en toe eens naar de shop kan voor wat sterk spul op een leuke avond :stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik had dus 4 buitenplanten.. dit jaar mislukt..

maar is het nou echt zo dat je van verschillende soorten wiet..je je ook anders voeld..ik kan namelijk niet tegen nicotiene,dus rook ik meestal puure joints uit de tuin,nu is m'n vooraad heelaas op.en wil ik weten welke wietsoort je het meeste relaxed laat voelen,dus niet zoals amnesia dat je gelijk ergens in een saturnes achtige planeet borrolnootjes zit te vrete.

er staat zeker geen wietsoort bekend om de gave die het muziek gevoel beinvloed..?

en zo niet,.. ( welke wietsoort is het meest relaxed)..?

dus zwak.. maar tog gevoel verhoogendt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."