#1
Wat er maar te bietsen valt
.
KoxBox zei:Geen, liever sigaretten tabak.
Ik heb wel een pak roltabak liggen voor mijn joints, omdat ik nu alleen in het weekend blow en verder bijna geen sigaretten meer rook.NorthernLightBE zei:KoxBox zei:Geen, liever sigaretten tabak.
En waarom dan wel? Ik vind roltabak makkelijker rollen. Aangezien ik niet rook, zie ik dan ook geen reden om sigarretten te kopen ipv roltabak.
Xeloc zei:Alles gecombineerd met Frankrijk is bagger...
seth zei:justine henin is te plat



Oom Klaas zei:Wat ik op dat moment rook, meestal lucky strike halfzwaar
KoxBox zei:sigaretten tabak.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."