Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbelachelijk..

belachelijk..

102 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik ook een keertje een topic schoppen? Lijkt me zo leuk, helaas is ikgebruikniks alweer verbannen... jammer. Had hem graag willen uitnodigen op een pleintje, had ik hem een hele mooi route beschrijving gegeven, en een duidelijke tijdstip afgesproken.
Denk dat een 17 jarig kindje (sorry, niet alle 17'ers zijn kindjes maar deze wel) die bijna 18 word en middelgewicht is, geen kant op kan als ie 120kg vlees over zich heen krijgt ^^ tja en misschien dat 10-20kg daar spek van is :P Ik heb geen ervaring met vecht*sport* maar laat sport weg, en de regels weg... zo heb ik een maal 1 vs 5 overleefd waarvan er 2 van hun in het ziekenhuis belande en ik alleen een blauw oogje had, niet dat het heel eerlijk was, al die gasten waren zo lam en lijp als een koekje, en dat alles omdat 1 van hun mijn pet in het water had gegooid.
Ik zou sowieso niemand mijn adres geven als ik de persoon niet vertrouw, maar afspreken op een openbare plek? Komt u maar ikgebruikniks :) eens zien of je na dat dagje nogsteeds niks gebruikt, zou het stoer vinden als je dan nog zonder morfine kan lachen bijvoorbeeld.
Alvast excuses voor de bump, maar ik voel me altijd aangetrokken als er ergens onrust is, meestal wil ik 2 vechtende partijen uit elkaar brengen maar in dit geval .... you get the point .

***drukt bijna op bevestig, en realiseert zich dat dit eigenlijk een compleet nutteloze post is. Hoe dan ook, ik las dit topic door en begon me enorm over een ventje te ergeren dat ik ook maar wat wilde posten***
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij bent net zo erg als de topicstarter zo :')
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
lolnoob zei:
Jij bent net zo erg als de topicstarter zo :')
Klik om te vergroten...
Ah, hehe, ik verwachte al zoiets :P naja, wilde alleen ook is een keer mee doen met een flame topic... moet bekennen dat ik dat eerlijk nooit doe. Maar vond het te aantrekkelijk, zo'n gozertje als die ikgebruikniks heb ik nog niet echt mee gemaakt op wat voor forum dan ook, maar zo heel veel bezoek ik er ook niet :smoke: anyway excuses dan maar voor mijn post zoals ik al zei was het een beetje zinloos, maar ik had het al getypt toen ik daar achter kwam en dacht ach post het ook maar dan.
Hopelijk zijn jullie nu nie boos op me :flushed: zal het niet meer doen. beloofd :)
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de burgerlijke maatschappij niet nee..
Maar is dat zo erg?
Sluit je in het weekend en je vrije tijd zoveel mogelijk op in een submaatschappij waar allemaal mensen komen die het juist heel tof vinden om te blowen.
Een betere weg om contacten te leggen is er niet :wink:
Een jointje uitwisselen, en wat praten over elkaars wiet
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het ook belachelijk. Maar ik vind wel dat de gehele wereld zich nu beter concentreert op de werkelijke problemen.
Cannabis is afgelopen jaren meer en meer uit haar taboe-zone gekropen.
Maar dierenleed gaat ongestoord verder, honger is de wereld nog niet uit.

Persoonlijk vind ik dat de wereld daar massale aandacht aan moet geven en effe eigen belang opzij moet schuiven. Het is uiteindelijk in iedereens belang dat we stoppen met de gang van onze huidige consumpties. En dan heb ik het niet over drugs :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, ik zie nu pas dit topic, maar deze mag ingelijst worden. :grin:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind het belachelijk dat wiet ongeaccepteerd is in de samenleving, Sommige mensen zien mensen die blowen aan voor junks, terwijl het zgn normaal is dat een kind van 13 drinkt :beer: .
en ten slotte zijn de risico's van alcohol groter als die van cannabis..

maar goed hier zal 99% het mee eens zijn, kan iemand mij uitleggen waarom het nog steeds zo is dat wiet niet geaccepteerd is, en alcohol,nicotine en caffeïne wel.. :cry:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wietgebruik is redelijk geaccepteerd in onze huidige samenleving, niet? Althans, in Nederland wordt er niet zo moeilijk over gedaan. In België ligt het wat gevoeliger, heb ik begrepen.

Overigens zouden adolescenten niet moeten blowen of drinken, mijns inziens. Maar er zijn zo veel dingen slecht voor de ontwikkeling.

Overigens heb ik één persoon letterlijk schizofreen zien worden van het blowen, en een vriend van me zat op het randje. Die is nu een jaar gestopt, maar nog altijd niet helemaal de oude.

Het wordt eerder onderschat dan overschat, aangezien alle "stoere" 13-jarige jongetjes het tegenwoordig al doen.

Olle
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb schijt, ik loop gewoon met mijn jointje over de markt en door de stad, ga lekker in de trein een joint zitten draaien, als ik zie dat een of ander burgerlijk persoon mij vies aan zit te kijken omdat ik aan het blowen ben lach ik gewoon en neem ik nog een dikke hijs...
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol, nicotine en cafeïne worden niet als drugs gezien door veel mensen. Dit komt omdat deze al eeuwen worden gebruikt en omdat ze gewoon legaal zijn.

Wiet is volgens mij nog niet echt lang populair. Het gedoogbeleid in Nederland is pas in 1970 begonnen. En sindsdien heb ik het idee dat het gebruik van wiet wel langzaamaan meer geaccepteerd wordt.

Een nieuwe volgende stap zal de legalisering van de verkoop, bezit en kweek zijn (evt kweek gereguleerd en/of alleen met vergunning). Dit betekent dat de overheid het gebruik van deze drug ook toestaat, waardoor de negatieve kijk die een deel van het volg nog heeft ook sneller zal vervagen.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hellraiser_[NL] zei:
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
Klik om te vergroten...
ben je stoned of heb je reuma?
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hellraiser_[NL] zei:
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
Klik om te vergroten...

chille ouders hoor :mrgreen: lucky you..
mijn ouders zijn fel tegen, ik heb zelf nu 400 gram thuis liggen maar me moeder zei als ik het vind gooi ik het weg :rolleyes:

sinds dien ligt het bij me beste vriend thuis alleen ik heb zo het gevoel dat het opgerookt wordt :P

ps.. doe je vaak een blow?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stoere man, die ikgebruikniks :(
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
De topictitel komt wel overeen met de OP..
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...
Pas maar op dat je moeder niet ziet wat je allemaal typt op een grote-mensen-forum.

Dadelijk krijg je geen zakgeld meer.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...

Ik kick je ass met 2 vingers in me neus! PUSSEHHH
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou jongens geef elkaar een hand...... zand er over


ontopic: als onze generatie (er van uit gaande dat iedereen nog tussen de 16 en 25 is) ouder is en kinderen heeft in deze zelfde leeftijd zal het wel geaccepteerd zijn lijkt me

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."