#1
Het is inderdaad wel een lachwekkend topic :P
Dat zulke mensen zichzelf nog serieus nemen is mij een raadsel...
Dat zulke mensen zichzelf nog serieus nemen is mij een raadsel...
SjaakT zei:Het is inderdaad wel een lachwekkend topic :P
Dat zulke mensen zichzelf nog serieus nemen is mij een raadsel...
ikgebruikniks zei:jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mijKoxBox zei:En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...
![]()
want in het echt zou je niet zo tege me praten![]()
seth zei:ikgebruikniks zei:jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mijKoxBox zei:En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...
![]()
want in het echt zou je niet zo tege me praten![]()
Kom als je zoveel stoere praat via het internet op ons loslaat, dan ben je ook wel "TERROR" genoeg om er je adres ook op te gooien...
BAN!
![]()
*EDIT: sorry heb het nu weer gebumpt...
duimpje zei:Best ironisch hoe dit topic zich ontwikkeld heeft, kijkende naar de titel.
LeonR123 zei:duimpje zei:Best ironisch hoe dit topic zich ontwikkeld heeft, kijkende naar de titel.
Haha inderdaad :P vind et wel lachwekkend. Iemand uitschelden op n forum is best triest eigenlijk. Vraag me af of er echt gevochten word ja of nee... (niet dat ik stoer ga doen dat ik mee zou willen vechten, integendeel)
Maargoed ff ontopic: Als je kijkt naar wat alcohol met mensen doet, ze worden vaak agressief, en wat wiet met je doet, je wordt er rustig en kalm van. Heb je ooit iemand agressief zien worden van wiet? lijkt me niet nee... Daarom zou het beter zijn dat wiet meer geaccepteerd word dan alcohol. En ja ik ben minderjarig en ik blow af en toe, maar kom op, zo erg is het toch niet? Het is inderdaad zo dat mijn hersens nog in ontwikkeling zijn, maar of ik echt veel schade ondervind van af en toe een blow roken betwijfel ik.

soldiermoney zei:Mensen hebben zich een mening laten aanpraten, dit is namelijk makkelijker dan er zelf een te vormen. Als ieder individu cannabis vanuit een neutraal standpunt had beoordeeld, waren de meningen heel anders geweest.
Wie geen natuurlijke aantrekkingskracht heeft om drugs te gebruiken, bestempeld het onbekende maar als negatief. Dit moet eens klaar zijn.
weyoun22 zei:soldiermoney zei:Mensen hebben zich een mening laten aanpraten, dit is namelijk makkelijker dan er zelf een te vormen. Als ieder individu cannabis vanuit een neutraal standpunt had beoordeeld, waren de meningen heel anders geweest.
Wie geen natuurlijke aantrekkingskracht heeft om drugs te gebruiken, bestempeld het onbekende maar als negatief. Dit moet eens klaar zijn.
Dat is het probleem nog niet eens. Het echte probleem is dat de meningen van dergelijke mensen in deze 21ste eeuw nog steeds genoeg impact hebben om het verboden te houden.
ikgebruikniks zei:pff mafketel ik blow als ik dat wil en ik ben bijna 18..
en jij moet gewoon rustig doen vriend![]()

.ben je stoned of heb je reuma?Hellraiser_[NL] zei:ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
Hellraiser_[NL] zei:ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone
lucky you..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."