#1
LeonR123 zei:duimpje zei:Best ironisch hoe dit topic zich ontwikkeld heeft, kijkende naar de titel.
Haha inderdaad :P vind et wel lachwekkend. Iemand uitschelden op n forum is best triest eigenlijk. Vraag me af of er echt gevochten word ja of nee... (niet dat ik stoer ga doen dat ik mee zou willen vechten, integendeel)
Maargoed ff ontopic: Als je kijkt naar wat alcohol met mensen doet, ze worden vaak agressief, en wat wiet met je doet, je wordt er rustig en kalm van. Heb je ooit iemand agressief zien worden van wiet? lijkt me niet nee... Daarom zou het beter zijn dat wiet meer geaccepteerd word dan alcohol. En ja ik ben minderjarig en ik blow af en toe, maar kom op, zo erg is het toch niet? Het is inderdaad zo dat mijn hersens nog in ontwikkeling zijn, maar of ik echt veel schade ondervind van af en toe een blow roken betwijfel ik.
Helemaal gelijk heb je, maar men is eenmaal niet echt intelligent. Kijk maar naar de regels omtrent softdrugs dan weet je al genoeg.


.
lucky you..