#1
Jij bent toch degene met een grote bek? Waarom moet iedereen naar jou komen?
Je bent de moeite niet waard jonge, besef je dat nou eens..
Je bent de moeite niet waard jonge, besef je dat nou eens..
Is dat zo?ikgebruikniks zei:jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mijKoxBox zei:En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...
![]()
want in het echt zou je niet zo tege me praten![]()
ikgebruikniks zei:want in het echt zou je niet zo tege me praten![]()

Andrew zei:Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..
ikgebruikniks zei:Andrew zei:Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..
andrew jij moet oppassen.. grote bek dit dat doet zo stoer als ik jou ooit voor me huis zie dan kom ik meteen naar buiten om je is ff echte terror te laten zien man pipo
over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...ikgebruikniks zei:zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pikDubz zei:Stoere man, die ikgebruikniks![]()
cropp zei:over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...ikgebruikniks zei:zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pikDubz zei:Stoere man, die ikgebruikniks![]()
maar de TS is nog lang geen 18, vergeet dat niet he...Oom Klaas zei:Wiet is super geaccepteerd hier ivm andere landen.
Niet zeuren maar blowen.
Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.
cropp zei:maar de TS is nog lang geen 18, vergeet dat niet he...Oom Klaas zei:Wiet is super geaccepteerd hier ivm andere landen.
Niet zeuren maar blowen.
Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.
mennekes van 15 zijn ook triest als ze de hele dag door blowen...


ikgebruikniks zei:cropp zei:over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...ikgebruikniks zei:zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
wat zeg jij dat ik een grote bek heb kijk hoe jij tege mij praat man mafketel kom langs ik ben jullie bitchboys zo zat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."