Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbelachelijk..

belachelijk..

102 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij bent toch degene met een grote bek? Waarom moet iedereen naar jou komen?
Je bent de moeite niet waard jonge, besef je dat nou eens..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
ikgebruikniks zei:
KoxBox zei:
En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...

:(
Klik om te vergroten...
jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mij :wave:
want in het echt zou je niet zo tege me praten :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat zo?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ikgebruikniks zei:
want in het echt zou je niet zo tege me praten :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Omdat je zo'n stoere jongen bent zeker? :rolleyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
:sunglasses:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..
Klik om te vergroten...

andrew jij moet oppassen.. grote bek dit dat doet zo stoer als ik jou ooit voor me huis zie dan kom ik meteen naar buiten om je is ff echte terror te laten zien man pipo
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikgebruikniks zei:
Andrew zei:
Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..
Klik om te vergroten...

andrew jij moet oppassen.. grote bek dit dat doet zo stoer als ik jou ooit voor me huis zie dan kom ik meteen naar buiten om je is ff echte terror te laten zien man pipo
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: ThA ReAl GaNgStAh ShIzZlE fO' sHo' !
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jouw hoofd is vast al genoeg terror voor een hele week.. :(
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew kijk maar uit hoor, voor je het weet staat ie aan je deur.

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom is die gast nog niet gebanned? Je kunt niet zeggen dat hij de regeltjes niet overtreedt hé. En daarbij boodt hij nog eens aan om zijn aars - die schijnbaar garant staat voor topkwaliteit - te verhuren via PB, waar ik uiteraard uitnodigend op reageerde.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...
over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trieste bedoeling zeg, waar zijn die ouders als het hun beurt is om een goed woordje te doen?

Owja, die liggen voor pampus voor de buis, omdat ze ''zo'n zware werkdag'' hebben gehad...

Shame on your parents...

Respect to their children :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wiet is super geaccepteerd hier ivm andere landen.

Niet zeuren maar blowen.

Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
In mijn kamer is het ook wel redelijk geaccepteerd inmiddels, heb er wel wat jaartjes voor moeten roken, maar nu eindelijk is het dan zover.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
Klik om te vergroten...
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...
over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...
Klik om te vergroten...

wat zeg jij dat ik een grote bek heb kijk hoe jij tege mij praat man mafketel kom langs ik ben jullie bitchboys zo zat
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Wiet is super geaccepteerd hier ivm andere landen.

Niet zeuren maar blowen.

Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.
Klik om te vergroten...
maar de TS is nog lang geen 18, vergeet dat niet he...

mennekes van 15 zijn ook triest als ze de hele dag door blowen...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
Oom Klaas zei:
Wiet is super geaccepteerd hier ivm andere landen.

Niet zeuren maar blowen.

Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.
Klik om te vergroten...
maar de TS is nog lang geen 18, vergeet dat niet he...

mennekes van 15 zijn ook triest als ze de hele dag door blowen...
Klik om te vergroten...

die mennekes zelf? of misschien hun ouders?
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#17
pff mafketel ik blow als ik dat wil en ik ben bijna 18..
en jij moet gewoon rustig doen vriend :rolleyes:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoezo volwassen ik wil gewoon vechten.. ik ben gestopt met muay thai omdat ik elke dag moet werken.. dus kom gewoon potje knokken vriend want jullie gozers hebbe allemaal grote bek maar in het echt kijke jullie om :rolleyes:
kom naar diemen dan
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ikgebruikniks zei:
cropp zei:
ikgebruikniks zei:
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
Klik om te vergroten...
over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...
Klik om te vergroten...

wat zeg jij dat ik een grote bek heb kijk hoe jij tege mij praat man mafketel kom langs ik ben jullie bitchboys zo zat
Klik om te vergroten...

Hoezo naar jou komen? Jij bent toch degene die hier stennis loopt te schoppen.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. IK ben geen gozer.
2. Ik kick nog steeds je ass.
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."