#1
idd en die stillen de honger niet echt, dan moet ge er minstens 3 kopen
bixky burger uit de frituur daarintegen![:hearteyes:]()
bixky burger uit de frituur daarintegen
Haha, elke middag als we tijdens de schooluren in't bosje gaan blowen met maten, zegt ene altijd, tijd voor nen goeien bicky en als ge dan zo ene in je bek steekt, dan is dat zo'n hemels gevoel (gelijk die film naar the white castleJeller zei:idd en die stillen de honger niet echt, dan moet ge er minstens 3 kopen
bixky burger uit de frituur daarintegen![]()
same ^^Lana zei:Mmm ja, chips en chocola!!
Krijg echt honger als ik hier lees!

Weednator zei:ik eet alles als ik boefkick heb en alles smaakt me dan , zelfs een boterham met choco![]()
Pff, boterham, da vult gewoon nie tegoei hier, ne sandwich me choco, da vult enorm.Saivy zei:Weednator zei:ik eet alles als ik boefkick heb en alles smaakt me dan , zelfs een boterham met choco![]()
Een boterham met choco smaakt altijd![]()
volledig mee eens!!!!Me~plantu~isme~moat zei:pizza gwn![]()
mozarella, hawai of turkisch style
Osi` zei:2 goeie grote kebabs vult uw honger ook wel. (liefst zonder groenten)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."