Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het ideale eten om een boefkick te bestrijden?

Wat is het ideale eten om een boefkick te bestrijden?

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
bah... viespeuk... met je olijven xD

tomaat met feta, das pas lekker :grin:

mozzarella vind ik alleen gesmolten lekker
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat zit dan in je hoofd :beer:

bier helpt idd wel een beetje tegne ene boefkik, maar dan krijg je dan even later een boefkik door het bier..

verder is alles wat vet en zout is goed tegne ene boefkik:
chips
frieten
pita
hamburger
frikandel
ei met spek
spaghetti met pesto
geroosterd brood met geitenkaas
ciabatta met olijventapenade
lookbroodjes
pizza
hotdog

dat zijn zowat mijn favorieten, maar ik kan zo wel een eindje blijven doorgaan.. kheb het dan nog niet over de zoete dingen gehad :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd en die stillen de honger niet echt, dan moet ge er minstens 3 kopen

bixky burger uit de frituur daarintegen :hearteyes:
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fritten,Pitta,Kebap,Spaghetti,Chips,Chocolade!

enneuh, Jupiler en Duvel!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
idd en die stillen de honger niet echt, dan moet ge er minstens 3 kopen

bixky burger uit de frituur daarintegen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha, elke middag als we tijdens de schooluren in't bosje gaan blowen met maten, zegt ene altijd, tijd voor nen goeien bicky en als ge dan zo ene in je bek steekt, dan is dat zo'n hemels gevoel (gelijk die film naar the white castle :tongueout:)

HEMELS!
Bwoah, Duvel > Leffe ^^
En als ik dan een alledaags pint neem, ist wel ne cristal :tongueout:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Katjesdrop! Héél lekker als je stoned bent.
En frietje speciaal! En een quarterpoundermenu van de Mac.
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lana zei:
Mmm ja, chips en chocola!!
Krijg echt honger als ik hier lees!
Klik om te vergroten...
same ^^
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mmm ja, chips en chocola!!
Krijg echt honger als ik hier lees!
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#9
pizza gwn :mrgreen:
mozarella, hawai of turkisch style
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik eet alles als ik boefkick heb en alles smaakt me dan , zelfs een boterham met choco :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weednator zei:
ik eet alles als ik boefkick heb en alles smaakt me dan , zelfs een boterham met choco :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Een boterham met choco smaakt altijd :wink:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Weednator zei:
ik eet alles als ik boefkick heb en alles smaakt me dan , zelfs een boterham met choco :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Een boterham met choco smaakt altijd :wink:
Klik om te vergroten...
Pff, boterham, da vult gewoon nie tegoei hier, ne sandwich me choco, da vult enorm.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#13
Me~plantu~isme~moat zei:
pizza gwn :mrgreen:
mozarella, hawai of turkisch style
Klik om te vergroten...
volledig mee eens!!!! :tongueout: your pizza rulz!!!! buitengewoon zalig gwn!! wanneer doen we ng eens? :tongueout:
P
PotHeadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik een freet-kick aan voelen komen neem ik altijd een handjevol eten, je hebt daarna bijna geen honger meer en als je die honger gewoon negeert heb je na 5 minuten nergens meer last van.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2 goeie grote kebabs vult uw honger ook wel. (liefst zonder groenten)
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#16
kebap, pizza,...
B
BahemathLid
01-01-2024, 00:00
#17
kijk spongebob ze hebbe hier ijsjes!!!

Ijsjes natuurlijk heerlijk roomijs na het smoke... Echt zalig. Je keel voelt dan weer zo frisjes aan enzo moet je echt eens proberen!!!! :sunglasses:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chips...
n
neorej_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Chips en frieten met een visburger, of een bamischijf. Of een king fish in de Quick.

Of van die hemelse zure matten. (Die platte slierten, je hebt ze in het bruin, groen en rood en ik prefereer de rode)

Of van die zure veters, de blauwe ook een beetje zurig

Of van die zure hosties

Of een groenteburger

Of spaghetti ofzo

Of een goede plak zalm

Of of of Chips
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Osi` zei:
2 goeie grote kebabs vult uw honger ook wel. (liefst zonder groenten)
Klik om te vergroten...

Dit deed me denken aan de eerste keer dat ik een grote kebab besteld had.
Eenmaal thuis, :openmouth: 'wawaweewa!' wel ietsje te groot.. :)
Heb hem tot in de helft opgegeten en dan dans la poubelle. :wink:

Meestal als ik honger heb tijdens het smoren, eet ik iets kleins, en drink ik iets dat calorierijk is, bv. een groot glas cola of melk. Maar als ik echt een 'boefkick' heb, haal ik me gewoon een kleine kebab met alleen vlees en samuray saus. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."