Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zeer mooi raport ;D was heel boeiend om te lezen ^^"
"hallo. ik zou graag eens een bommetje maken met speed + mdma. ik heb al veel ervaring met mdma en ook met speed (snuiven) doe dit al een jaar ongeveer om de 2weken. (speed wel wat meer) maar ik heb nog nooit een bommetje gemaakt met speed ik zou dat nu eens graag doen omdat men neus beetje naar de kloten is gegaan (elke keer na snuiven bloed enzo). ik gebruik men mdma vrijwel altijd in combinatie met speed, maar ik vraag me nu af of ik in dat bommtje de 2kan combineren 1bommetje met mdma en speed tesamen? zou dat kwaat kunnen ? en ook is het risico groot dat ik buikpijn krijg van dat bommetje ? want men mdma laat ik meestal op tong smelten of doe ik in men drinken en ja men speed wordt altijd gesnoven. heb bijna nooit last van een bol of mdma met men maag dus ik neem aan dat die niet zo zwak is. graag antwoord hierop gehad MVG Bommijn sorry als dit verkeerd staat wist niet aar plaatsten omdat het over xtc en speed gaat."
"heb je niet zo een film 40 dagen zonder seks maar kan niet juist op de naam komen"
"NZT48 zei: Heb hetzelfde met speed, daarbij is 't ook heel makkelijk om even een snuifje te nemen en weer helemaal helder te zijn. Het is meer het gemak waarmee het gaat, er niet aan toegeven is de kunst. Klik om te vergroten... idd dat is de kunst maar kan soms damn hard zijn :P"
"yellow haze deze morgen om men dagje goed te starten heb van men eerste uuren op de trein en de bus met vrienden eens echt genoten :P"
"niet te snel praten en niet staan bewegen daar moet ik altijd op letten weet niet hoe dat bij jou zit"
"hallo. ik weet het redelijk lange titel maar hij is voorzelfsprekend. ik heb vandaag dus 3gr speed gekocht van een "vriend" die ik nog niet zolang ken. hij is wit ziet er redelijk normaal uit paar kleine hardere brokjes dna normaal in, maar hij riekt een beetje anders dan ik gewoon ben. Het is nu de derde keer dat ik dit koop en altijd rook het ongeveer het zelfde. maar deze keer riekt hij een beetje anders dan dan andere kere ligt de vorige geur maar ook riek ik presies een beetje white spirit ofzo herkend de geur van ergens maar ben niet echt zeker. dus wat denken jullie?"
"Re: vandaag 3gr speed gekocht van persoon die ik niet zolang had dat niet en in belgie is dat niet zo handig om te kopen :/ heb het gistrn dan toch maar gebruikt met vrienden en ze merkte ook niet raar, ik ook niet. vond het zelf bij de beste die ik ooit al heb gehad"
"hallo. ik heb overlangs weer eens 3gram speed gekocht. nu die speed riekt redelijk straf en had dat vroeger niet zo, weet er iemand een manier hoe ik da zou kunne verbergen ? mvg bommijn"
"jaspermph zei: 'gewoon onder je tong laten oplossen Klik om te vergroten... dat help bij mij toch niet hoor en smaakt nog eens slecht erbij gewoon een paar pletten en snuiven of gewoon slikken blijft het best"