Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goeiedag iedereen, ben net nieuw op deze forum en heb een kort vraagje Een paar maanden geleden moest ik van m'n vader naar de dokter voor 'n urinetest op Cannabis, Ik wist het al een maand op voorhand dus was ik die maand ook volledig met wiet gestopt en de test was negatief.. Nu , hij vroeg deze week om in de nabije toekomst nog eens een testje te doen. Mijn vraag is nu : is het mogelijk om de urine van iemand anders mee te nemen naar de dokter en die daar af te geven, of kunnen ze zien dat het niet jouw urine is? alvast bedankt!"
"Nee uitpraten is helaas geen optie , mijn moeder is er oké mee maar mijn vader is helaas iemand die een zeer nauwdenkend beeld heeft over cannabis..---> SLECHT---> STOPPEN"
"Jep, heb 't m al een paar x duidelijk proberen te maken hoor maarja.. die oude mensen toch he"
"ben 20 jaar"
"ja het ligt helaas niet zo gemakkelijk , hij heeft een tiental jaar geleden bij een vorige zoon al eens een hele hoop miserie meegemaakt en volgens hem ' veroorzaakt door de wiet' ... Ook wil hij het niet omdat ik vrij veel met de auto onderweg ben en als ik een ongeluk zou voorhebben waarna ik een urinetest zou moeten afleggen , ik niet eens verzekerd zou zijn als ik niet in fout was... En ja hij drinkt wel een aardige amount bier en wijn ( hypocriet , i know)"
"Aha! Dat hoor ik nu eens graag Nog ff bevestiging zoeken ergens , en morgen naar Nederland vertrekken denk ik dan"
"Kentucky Fried Chicken!!!"
"Buddha cheese en alle andere cheese varianten absoluut lekkerste smaakje dat ik ooit heb gehad, gevolgd door El diablo ( maastricht-easy going)"
"Ik stak mn wiet vroeger vaak in de hoesjes van games en dvd's , laatste plaats waar m'n ouders ooit zouden kijken..en het is ook vrij geurdicht"