Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het ideale eten om een boefkick te bestrijden?

Wat is het ideale eten om een boefkick te bestrijden?

50 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomaat mozzerella olijven salade
ingredienten:

-tomaat
- mozzerella
- olijven
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Osi` zei:
2 goeie grote kebabs vult uw honger ook wel. (liefst zonder groenten)
Klik om te vergroten...

Dit deed me denken aan de eerste keer dat ik een grote kebab besteld had.
Eenmaal thuis, :openmouth: 'wawaweewa!' wel ietsje te groot.. :)
Heb hem tot in de helft opgegeten en dan dans la poubelle. :wink:

Meestal als ik honger heb tijdens het smoren, eet ik iets kleins, en drink ik iets dat calorierijk is, bv. een groot glas cola of melk. Maar als ik echt een 'boefkick' heb, haal ik me gewoon een kleine kebab met alleen vlees en samuray saus. :grin:
k
kovuLid
01-01-2024, 00:00
#3
dorum kebab,no vegetables!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
buggles met chili smaak met als dipsaus potje president roomkaas.
koude spagetti met saus er al onder.
fruit gedopt in gesmolten chocola.
kaaskrokketten.
donkere boterham met tomaat, mayo, peper en zout.
.... er is zo veel lekker wanneer je stoned bent...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
fruit gedopt in gesmolten chocola.
Klik om te vergroten...

Serieus? Nooit gedaan. Lijkt me ook wel zonde van het fruit.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe de oven aan op 180 graden

Je klutst een ei, en je snijd een "zoet" bolletje doormidden. en week beide helften in het ei tot het volledig is opgenomen.

nu bak je deze om en om in roomboter tot ze mooi bruin gekleurd zijn, eerst vuur op laagste, tot het broodje weer stevigheid heeft, anders breekt ie bij omdraaien

leg ze in een ovenschaaltje

bak nu in een pan een paar reepjes spek en een paar plakken ham, tot ze beginnen te verkreukelen en het ver eruit loopt.

leg nu het spek en de ham op het brood

doe er nu een handje vol geraspte kaas over.

Zet de broodjes in de oven tot de kaas mooi is gesmolten (5 tot 8 minuten)

doe op een bordje en giet er een eetlepel keukenstroop over vlak voor het opdoenen.

En nu eten maar :rock:
B
BommijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
frieten
hamburgers
ik ga meestal naar de frituur of mc dondals ofzo en koop die gans leeg ;p
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Svali zei:
fruit gedopt in gesmolten chocola.
Klik om te vergroten...

Serieus? Nooit gedaan. Lijkt me ook wel zonde van het fruit.
Klik om te vergroten...

gewoon proberen man :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, dank je. Ik gebruik mijn fruit alleen functioneel. Anders worden ze kwaad.

Madcat zei:
Doe de oven aan op 180 graden

Je klutst een ei, en je snijd een "zoet" bolletje doormidden. en week beide helften in het ei tot het volledig is opgenomen.

nu bak je deze om en om in roomboter tot ze mooi bruin gekleurd zijn, eerst vuur op laagste, tot het broodje weer stevigheid heeft, anders breekt ie bij omdraaien

leg ze in een ovenschaaltje

bak nu in een pan een paar reepjes spek en een paar plakken ham, tot ze beginnen te verkreukelen en het ver eruit loopt.

leg nu het spek en de ham op het brood

doe er nu een handje vol geraspte kaas over.

Zet de broodjes in de oven tot de kaas mooi is gesmolten (5 tot 8 minuten)

doe op een bordje en giet er een eetlepel keukenstroop over vlak voor het opdoenen.

En nu eten maar :rock:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Deze wil ik dan wel misbruiken.
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geef mij dan maar een stuk frans brood met frietjes en pitavlees tussen van de pitabar met lekker veel cocktailsaus en bier of frisdrank :stoned:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#11
BOTERKOEKJES!! :hearteyes:
Zo lekker als je stoned bent.
b
buddhasmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kentucky Fried Chicken!!!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
E_Is_For_EcstacyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chips met bacon-smaak :hearteyes:
Bananen :stoned:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#14
cheeseburgers/hamburgers, echt
maar dan niet die uit de mcdonalds, die komen nog duurder uit dan het blowen zelf :/
b
blowfishLid
01-01-2024, 00:00
#15
vroeger had ik veel boefkicks elke keer als ik geblowd had nu heb ik gewoon dort ik kan een hanse dag blowen zonder honger te hebben maar die dorst man niet normaal
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ahoi duvels,

Als wij redelijkstoned zijn, krijgen wij altijd enorm veel honger, de boefkick genaamd. Wij duiken altijd maar in de kast van een zo'n vriendelijke kotgenoot. Maar wat is nu het ideale eten om een boefkick te bestrijden?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een vadsig, ranzig, goor, fucking lekker gebakken ei.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
frapannn zei:
Ahoi duvels,
Klik om te vergroten...

Ahoy! Satan zij met u.

Duidelijk een belg zei:
de boefkick genaamd.
Klik om te vergroten...

Boefjes. dat zijn jullie inderdaad.

De skattige belg zei:
Maar wat is nu het ideale eten om een boefkick te bestrijden?
Klik om te vergroten...

Een ei is inderdaad wel een goeie vind ik, wel met spek dan. Bier trouwens ook! :beer:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
frapannn zei:
Ahoi duvels,
Klik om te vergroten...

Ahoy! Satan zij met u.

Duidelijk een belg zei:
de boefkick genaamd.
Klik om te vergroten...

Boefjes. dat zijn jullie inderdaad.

De skattige belg zei:
Maar wat is nu het ideale eten om een boefkick te bestrijden?
Klik om te vergroten...

Een ei is inderdaad wel een goeie vind ik, wel met spek dan. Bier trouwens ook! :beer:
Klik om te vergroten...


Hahahah, oke vreetkick dan.
Ofniet, een lekkere heineken bier man.
WEETJEEE
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tosti's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."