#1
azgaza zei:Nog nooit gehad, niet met wiet en niet met tripmiddelen, maar heb wel van meer anderen gehoord die dit met paddo´s hadden.
Misschien is er iets mis met je prostaat.
azgaza zei:Nog nooit gehad, niet met wiet en niet met tripmiddelen, maar heb wel van meer anderen gehoord die dit met paddo´s hadden.
Ik dwaal rond als een verdwaald dwaallicht.
Gedaan: Wiet, Hasj, Paddo's, LSD, Lachgas en Alcohol.
Ik ben een vrouw dus verwijs a.u.b. naar mij met 'zij', beste nieuwe leden.
gNuxx zei:Hahahahahha Kees, wanneer was dat, met die 40man in me keet?:P

Dat was behoorlijk para.. ik wist ergens dat het niet zo was.. maar leek het toch te voelen..
Ik had dit gevoel in het begin soms ook, Its all in the mind i think xDEurotofobie zei:Nou, ik zal je vertellen, ik heb dat altijd..
zodra ik zit heb ik het gevoel dat ik aan het urineren ben, niet zo fijn..
maar, komt dit door het roken van weed?
Roll it, light it, smoke it!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."