Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cool, waar kan ik één kopen, of kan het alleen via internet? Want ik ben wel 18 maar ik woon nog thuis bij mijn ouders, en die zijn nog al erg tegen drugs"
"Hey jongens, Ik heb een vraagje, alweer xD Wat is de zwakste indica soort die het makkelijkst te kweken is, en binnen gekweekt kan worden, dus ik bedoel één met zo weinig mogelijk thc en zoveel mogelijk cbd :P En ik woon bij mijn ouders, ik heb een vrij grote slaapkamer (niet heel groot ofzo) met ook een luikje wat naar de binnenkant van het dak leid, heel donker dus :P Zou ik één plantje kunnen kweken of zou de geur zo sterk en intens zijn dat iedereen het meteen ruikt? Ik verwacht dat mijn groei plaats niet voldoet aan de eisen, of dat ik zo'n lamp nodig heb die misschien heel duur is enzo. Of anders wel dat de geur te sterk word en ik het uiteindelijk moet vernietigen en ergens ver van ons vandaan moet weggooien Oja en ik had ergens gelezen dat mannelijke wiet plantjes veel minder thc bevatten (wat ik goed vind ) dan vrouwelijke plantjes, of zijn mannelijke plantjes heel moeilijk om te kweken?"
"Hmm bedankt, jammer dat het niet zo makkelijk is voor mij dan ik dacht xD O en ik zie nu met mijn domme kop dat jullie een kweek sectie hebben -_- sorry :P"
"De MFLB is cool, (Magic Flight Launch Box) die heb ik nu bijna een jaar en geniet er nog steeds van. Wel moet je echt wennen aan het effect van dampen en dat leren gebruiken, wat is de goede methode van gebruik voor jou. O ja en over het wennen aan de effecten van verdampen, je mist een bepaalde roes die je normaal krijgt van het rook inhaleren (volgens mij iets met 'Carbon monoxide' te maken, maar dat weet ik niet zeker). Er zitten zoveel voordelen aan verdampen vast, het is veel minder ongezond, je ruikt de wiet amper, je proeft veeel meer van de wiet en bovendien neem je meer van de andere stoffen naast THC op in je lichaam dan als je het rookt, dat is ook één van de redenen dat de high anders aan voelt. Ik haat roken want ik krijg altijd last van mijn borstkas enzo, als je snapt wat ik bedoel :P In ieder geval, ik zou zeggen kijk eens op internet naar verschillende reviews over de MFLB, o en de MFLB is een portable verdamper die van aardige kwaliteit is voor zijn prijs na mijn mening en vele anderen; €99"
"Lijkt me handig, om zo een talent te ontdekken xD De enige talent die ik op het moment heb kunnen vinden is geen talent hebben"
"Hey jongens en meisjes :P, Ik had een vraag puur over de lichaams stone/high die mensen krijgen van lekkere indica dominante wiet, tenminste wat ik volgensmij had, want het was een ongelofelijke body-stone! Ik gebruik altijd de Magic Flight Launch Box, sommige zeggen dat je van verdampen geen lichaams high kan krijgen, nou wel als je het op de juiste manier doet :P Maar wat ik wou vragen was; Ik voelde een zoemende trilling in mijn borstkas als ik me ontspande, eerst best wel intens en na een kwartiertje of tien minuten zakte het naar een lekker chille sensatie, (niet te intens) is dit wat de meesten ook ervaren met een goede indica soort? Er waren weinig effecten in het hoofd, gewoon een beetje warm van binnen. Ik kan op dit moment hellaas geen foto maken jammer genoeg"
"Soms combust de wiet wel eens in dat dingetje inderdaad, maar als je het goed doet verbrand het niet zo En ja ik concentreer misschien iets te veel op de effecten, maar het is wel zo dat ik veel beter tegen indica's kan dan sativa's, een sativa word ik vaak bang van :P Ik vind de verschillende effecten van cannabis altijd interessant, het is best wel apart spul vind ik Controle verliezen vind ik meestal niet leuk en dat heb ik meestal met sativa dominante soorten helaas."
"Hallo smokers :P Ik ben van plan om een 'Vaponic' (een portable verdampertje) te bestellen; http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... s/vaponic/ Maar ik heb een vraag en hoop dat iemand er ervaring mee heeft. Kan je hier redelijk hasj mee verdampen? Wat denken jullie, iemand ervaring met dit soort verdampers? O en nog een vraagje; krijg je met het verdampen van cannabis minder cbd, cbn enzovoort binnen? Ik wil namelijk niet dat ik bijna alleen maar de THC binnen krijg."
"Had ik maar de magic flight box gekocht , daar had ik al eerder van gehoord maar vond het wat duur, nu heb ik spijt Maarja nu moet ik het maar doen met de Vaponic"
"Ik heb nog nooit hard drugs gebruikt, of niet dat ik weet, misschien is er wel eens een keer iets in mijn drinken gestopt.. ik heb wel mijn verdenkingen over een keer bij een tent feest. Maarja iniedergeval wat ik wil zeggen is, ik denk dat drugs in het algemeen diep onderschat word, ik bedoel dat mensen denken te weten wat het voor effect op hun zou hebben. Het kan denk ik super raar spul zijn voor de één en voor de ander blijkt het gewoon lekker te zijn, het licht gewoon heel erg aan hoe jij inelkaar zit, hoe je je voelt op het moment dat je gebruikt, en de omgeving etc.. ik denk dat ik het nu een beetje beter begin te begrijpen in zijn geheel Zoals veel mensen zeggen, het kan, als je te veel te vaak en of op de verkeerde momenten en manieren gebruikt (dat hangt ook weer af van jezelf) meer stuk maken dan je lief is. Dit is wat ik in gedachten heb, ik ben geen ervaren gebruiker, juist helemaal niet, het kan ook fout zijn maar dat weet ik niet"