Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje ivm prijzen coffeeshops

Vraagje ivm prijzen coffeeshops

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, in sommige shops is dat mogelijk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar als ze je in belgie 1,5g voor een tientje verkopen komt het niet uit de shop, want daar is het meestal duurder. Nou maakt het geen fuck uit of het van de shop komt of niet.
Iemand die het op zijn zolder kweekt brengt het ook gewoon naar de shop, dus ze kunnen het natuurlijk beter direct bij hem halen.
S
Smoker955Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

Omdat wij hier in belgie geen coffeeshops hebben, en ik er nog nooit geweest ben, zit ik met een vraag. Hier waar ik woon is de straatprijs voor 1.5 gram 10 euro. Ze beweren dan dat dit rechtstreeks van de coffeeshop komt uit nederland. Maar kan je wel voor 1.5 gram bestellen in een coffeeshop? Of is dat enkel per gram? Want als het namelijk niet mogelijk is per 1.5 gram te kopen, dan is er dus nog iemand tussen gekomen van coffeeshop tot mij, om dat 1.5 gram te maken :) .

Dus daarom mijn vraag: Kan je in een coffeeshop ook voor 1.5 gram halen? Iemand dit al gezien?

Bedankt :wave:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#4
plus, laten we zeggen dat ze het wat groter inkopen (al dan niet van kwekers) zodra je 15 gram heb, dus je het wel per 1,5 gram verkopen, of per gram, dus dat zegt helemaal niets :wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Al kost een beetje fatsoenlijke wiet intussen 9 euro de gram... afzetters!
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psy High zei:
Ja, in sommige shops is dat mogelijk.
Klik om te vergroten...
In sommige shops? In vrijwel alle shops waar ik geweest ben kan je halve en hele grammen halen.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga meestal gewoon naar de shop en haal voor 20 eu.. kan allemaal ze wegen het gewoon af :mrgreen:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nog nooit gehoord van iemand die in een shop 1.5 gram haalt,, altijd tientje, 15, 5, etc dus in euros...
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#9
1.5 is 10 euro zei hij toch :)
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
?
je kan gewoon zeggen ik wil voor zoveel euro wiet?
alleja ik doe dat toch wel vaak, gewoon 35€ wiet ofzo.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zijn shops die verkopen per gram en er zijn shops die verkopen per aantal euro's.
10 euro, bepaalde soort wiet, is zoveel gram.
10 euro, sterkere soort wiet, is minder gram, maar wel 10 euro.
Kan heel goed dus, ligt beetje welke methode de shop hanteert
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo
echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD
tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#13
alyla zei:
als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo
echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD
tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD
Klik om te vergroten...

Daar doe je dan toch niet lang mee :mrgreen: dat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje :beer: :stoned:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ThaReaper zei:
alyla zei:
als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo
echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD
tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD
Klik om te vergroten...

Daar doe je dan toch niet lang mee :mrgreen: dat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje :beer: :stoned:
Klik om te vergroten...

jij bent een echte "blowhard" .... en dan niet in de coffeeshop-zin-van-het-woord.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bartyo zei:
Er zijn shops die verkopen per gram en er zijn shops die verkopen per aantal euro's.
10 euro, bepaalde soort wiet, is zoveel gram.
10 euro, sterkere soort wiet, is minder gram, maar wel 10 euro.
Kan heel goed dus, ligt beetje welke methode de shop hanteert
Klik om te vergroten...
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
maar als ze je in belgie 1,5g voor een tientje verkopen komt het niet uit de shop, want daar is het meestal duurder. Nou maakt het geen fuck uit of het van de shop komt of niet.
Iemand die het op zijn zolder kweekt brengt het ook gewoon naar de shop, dus ze kunnen het natuurlijk beter direct bij hem halen.
Klik om te vergroten...

hunk???

ge hebt goedkope wiet en dure wiet e...
maar gij bent waarschijnlijk nog maar enkel in Maastricht geweest, the capital of ripp-off smoke-materials... In Maastricht kost een gram minstens 7 euro (met hier en daar uitzonderingen)
MAAR als ge naar Roosendaal gaat, hebt ge voor 5€/gram dezelfde wiet, soms zelfs beter

kzeg het en kzal t altijd blijven zeggen: Maastricht is de stad om afgeript te worden door shops (door veel franse toeristen die makkelijk in t zak te zetten zijn)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#17
sjaartrol zei:
ge hebt goedkope wiet en dure wiet e...
maar gij bent waarschijnlijk nog maar enkel in Maastricht geweest, the capital of ripp-off smoke-materials... In Maastricht kost een gram minstens 7 euro (met hier en daar uitzonderingen)
MAAR als ge naar Roosendaal gaat, hebt ge voor 5€/gram dezelfde wiet, soms zelfs beter

kzeg het en kzal t altijd blijven zeggen: Maastricht is de stad om afgeript te worden door shops (door veel franse toeristen die makkelijk in t zak te zetten zijn)
Klik om te vergroten...

tegenwoordig is het eerder 9 euro de gram geworden in maastricht... idd dikke afzetters
maarja, ben van belgisch limburg en maastricht is toch wel het dichtst bij, jammer voor mij ma dan moet ik maar wat meer uitgeven
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
of wa verder rijde, naar eindhoven ofzo...
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik haal bij een dealer op straat, ik betaal precies 7 euro en 20 cent per gram, en de wiet is van hoge kwaliteit. Ik heb geluk lees ik. :stoned:

Maar ontopic: Ja, je kunt in de shop in nederland 1,5 gr halen. Maar geloof niet dat jou dealers dat rechtstreeks uit de shop hebben, waarschijnlijk is het gewoon eigen kweek en maken ze lekker winst op je :mrgreen:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet naar welke stad je rijd maar van af 1 mei kun je op sommige plaatsen geen wiet meer kopen als belg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."