#1
Ja, in sommige shops is dat mogelijk.

In sommige shops? In vrijwel alle shops waar ik geweest ben kan je halve en hele grammen halen.Psy High zei:Ja, in sommige shops is dat mogelijk.

alyla zei:als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo
echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD
tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD
dat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje

ThaReaper zei:alyla zei:als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo
echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD
tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD
Daar doe je dan toch niet lang meedat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje
![]()
![]()
Bartyo zei:Er zijn shops die verkopen per gram en er zijn shops die verkopen per aantal euro's.
10 euro, bepaalde soort wiet, is zoveel gram.
10 euro, sterkere soort wiet, is minder gram, maar wel 10 euro.
Kan heel goed dus, ligt beetje welke methode de shop hanteert
Wacky zei:maar als ze je in belgie 1,5g voor een tientje verkopen komt het niet uit de shop, want daar is het meestal duurder. Nou maakt het geen fuck uit of het van de shop komt of niet.
Iemand die het op zijn zolder kweekt brengt het ook gewoon naar de shop, dus ze kunnen het natuurlijk beter direct bij hem halen.
sjaartrol zei:ge hebt goedkope wiet en dure wiet e...
maar gij bent waarschijnlijk nog maar enkel in Maastricht geweest, the capital of ripp-off smoke-materials... In Maastricht kost een gram minstens 7 euro (met hier en daar uitzonderingen)
MAAR als ge naar Roosendaal gaat, hebt ge voor 5€/gram dezelfde wiet, soms zelfs beter
kzeg het en kzal t altijd blijven zeggen: Maastricht is de stad om afgeript te worden door shops (door veel franse toeristen die makkelijk in t zak te zetten zijn)


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."