Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Omdat wij hier in belgie geen coffeeshops hebben, en ik er nog nooit geweest ben, zit ik met een vraag. Hier waar ik woon is de straatprijs voor 1.5 gram 10 euro. Ze beweren dan dat dit rechtstreeks van de coffeeshop komt uit nederland. Maar kan je wel voor 1.5 gram bestellen in een coffeeshop? Of is dat enkel per gram? Want als het namelijk niet mogelijk is per 1.5 gram te kopen, dan is er dus nog iemand tussen gekomen van coffeeshop tot mij, om dat 1.5 gram te maken . Dus daarom mijn vraag: Kan je in een coffeeshop ook voor 1.5 gram halen? Iemand dit al gezien? Bedankt"
"Hey, Verleden weekend ben ik nog eens lekker op XTC gaan knallen. Ik doe dat ongeveer 1x in de twee maanden. Ik had zwakke pillen, dus nam 2,5 en kwam zo uit (uitgerekend) op ongeveer 150mg mdma. 1,5 pil van die 2,5 bevatte mogelijk (hoogst waarschijnlijk) ook caffeine. Dat was allemaal dik inorde, weer eens een avond van mijn leven gehad . Maar meer naar het einde toe kreeg ik plots het geniale idee om een pijpje wiet op te steken (ik rook 2x per maand wiet op gelegenheid). Ik had namelijk gelezen dat dat het space gevoel terug zou oproeppen als de XTC is aan het uitwerken. Ik wou het wel eens proberen. Ik stak dus, bij het uitwerken van de XTC, 1 pijpje puur wiet op (er zat niet speciaal veel in). Daar heb ik een aantal goeie teugen van genomen. De eerste 60 seconden voelde ik mij inderdaad lekker spacen. Maar na een paar minuten ging ik totaal van de kaart. Ik was plots op 4 plaatsen in de zaal tegelijk aanwezig, ik wist eigenlijk nooit waar ik precies was, ik verstond NIKS meer van wat mensen tegen mij zeiden, ik was tot niks meer in staat om te doen, ik hoorde de muziek soms overslaan en vaak in slowmotion. Als we rondliepen leek je wel 15 minuten te lopen op een stukje waar je nuchter 10 seconden op loopt (we liepen dat ook op 10 seconden ofzo maar het leek voor mij 15 minuten, het ging super traag, de zaal was plots IMENS groot.) Op sommige momenten werd ik ook bang dat ik zou opvallen bij medemensen en op weg naar de bus hallicuneerde ik hier en daar lichtjes (wiet hallicunaties vooral). Maar ik was dus TOTAAL van de kaart, en wist niet wat er gebeurde rond mij. Nu is mijn vraag: wat is er gebeurd? Is dit normaal als je puur uit een pijpje rookt als je niet vaak blowt en aan de XTC zit? Want ik rook vaker uit een pijp, dan ga ik ook wel van de kaart (vooral met wat biertjes op) maar toch lang niet zo hard als deze keer. Iemand dit al meegemaakt of weet wat dit was? Bedankt!"
"Ik vond het niet echt chill . Misschien als ik thuis op mijn bed lag dat ik het wel kon waarderen maar zeker niet op een redelijk drukke fuif. Ik probeerde steeds grip op de realiteit te vinden, en dat lukte enkel als er wit licht scheen. Dan pas wist ik waar ik mij bevond enzo. Als er dan weer onmiddelijk erna kleuren lichten gingen flikkeren was ik weer helemaal de weg kwijt"