#1


bootje heb ik niet maar dat andere prachtig is dat genietenacidboy zei:raizeredge zei:heerlijk is dat zomers een blowtje roken an de waterkant
In je boot op de plas met zonsondergang erbij.

idd je mag hier nergens blowen xD (deuh.. belgië..)Frisko zei:belgiePurple haze zei:Midway zei:Dat moet ik hier niet proberen
Verklaar je nader.![]()
Purple haze zei:Pas heb ik nog voor de kerk geblowd![]()

Samz zei:Agenten mogen dan toch wel naar je ID vragen? En volgens mij krijg je hier dan wel een boete oid als je onder de 18 bent en wel wiet hebt..
Rauwvoet? Wil je ook een trekje


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."