#1
Mag je eigenlijk blowen op straat? Of mag het niet maar word het gedoogd?
BuZzRiDeR zei:maar wettelijk gezien mag het niet.
BuZzRiDeR zei:Das waar het hangt af vd politie die je tegenkomt, maar wettelijk gezien mag het niet.

Drugs gebruiken in het openbaar is volgens mij verboden.-spaceman- zei:Ja het mag!
Het verschilt alleen per gemeente, sommige gemeente hebben het verboden!


Suntablet zei:In België mag het zeker niet, wat een verrassing!![]()
Maar ik doe het bijna altijd op straat, wel een beetje van het volk weg natuurlijk. Extra gezellig: lekker rustig!
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Tip: als er een groepje kerels tussen de leeftijd van 16-20 langskomt houd je je joint best wel wat verstopt. Kans zit er dik in dat ze anders willen meeroken en een te grote groep is niet chill.
Bij mijn thuis zou nog gezelliger zijn maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn ouders dat niet gezellig vinden.![]()

Suntablet zei:Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
mattskovic zei:mischien willen je ouders dan mee doendat zou pas gezellig zijn lekker met de familie
![]()
-spaceman- zei:Suntablet zei:Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Moet je is proberen joh, harstikke lekker! :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."