Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen op straat

Blowen op straat

72 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag je eigenlijk blowen op straat? Of mag het niet maar word het gedoogd?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
hangt van de agent af... het kan je afgepakt worden... bovendien zijn er blowverboden, bijvoorbeeld in amsterdam, oplegd via de APV, algemene plaatselijke verordening
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BuZzRiDeR zei:
maar wettelijk gezien mag het niet.
Klik om te vergroten...

dat klopt dus niet...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Das waar het hangt af vd politie die je tegenkomt, maar wettelijk gezien mag het niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
in België mag het niet, maar ik doe het toch regelmatig op rustigere plaatsen
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BuZzRiDeR zei:
Das waar het hangt af vd politie die je tegenkomt, maar wettelijk gezien mag het niet.
Klik om te vergroten...

Ik stond laatst naast een agent te blowen en hij zei dat het legaal was... Maar dat sommige gemeentes het hebben verboden...

:confused:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja dat kan wel, ik had het over waar ik woon
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
laat vallen , je hebt gelijk :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
Ja het mag!

Het verschilt alleen per gemeente, sommige gemeente hebben het verboden!
Klik om te vergroten...
Drugs gebruiken in het openbaar is volgens mij verboden.

Drinken dus ook ...

Stonie
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het mag vaak niet en kost geloof ik € 130 als ze je pakken. Ligt er ook maar aan waar enzo. Maar meestal zien ze het gewoon door de vingers.

Een tevreden roker is geen onruststoker. :stoned:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
nope je mag niet blowen op straat als je gepakt word door politie mag je het afgeven of als je voor 'overlast' zorgt krijg je waarschuwing of een boete dacht ik
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lol, nee nee door blowen!! :stoned:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
In België mag het zeker niet, wat een verrassing! :rolleyes:

Maar ik doe het bijna altijd op straat, wel een beetje van het volk weg natuurlijk. Extra gezellig: lekker rustig!
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Tip: als er een groepje kerels tussen de leeftijd van 16-20 langskomt houd je je joint best wel wat verstopt. Kans zit er dik in dat ze anders willen meeroken en een te grote groep is niet chill.

Bij mijn thuis zou nog gezelliger zijn maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn ouders dat niet gezellig vinden. :grin:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een aantal gezeur gehad met stadswachten en politie... ze hebben me nog nooit een bekeuring gegeven of me wiet ingenomen. Ze vroegen alleen of ik hem uit maakte... En rook dagelijks wel wiet op straat :wink:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Suntablet zei:
In België mag het zeker niet, wat een verrassing! :rolleyes:

Maar ik doe het bijna altijd op straat, wel een beetje van het volk weg natuurlijk. Extra gezellig: lekker rustig!
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Tip: als er een groepje kerels tussen de leeftijd van 16-20 langskomt houd je je joint best wel wat verstopt. Kans zit er dik in dat ze anders willen meeroken en een te grote groep is niet chill.

Bij mijn thuis zou nog gezelliger zijn maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn ouders dat niet gezellig vinden. :grin:
Klik om te vergroten...

mischien willen je ouders dan mee doen :tongueout: dat zou pas gezellig zijn lekker met de familie :stoned:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het hangt ervan af waar je bent en hoe vriendelijk meneer de agent zich voelt. En ook wel wie je bent. Een vriend van me krijgt altijd waarschuwingen en ikzelf heb wel 'ns buiten het politiebureau geblowt zonder ook maar een opmerking te horen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Suntablet zei:
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Klik om te vergroten...

Moet je is proberen joh, harstikke lekker! :P
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nooit problemen mee gehad.
Als je maar oplet, dan kan er weinig gebeuren.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#19
mattskovic zei:
mischien willen je ouders dan mee doen :tongueout: dat zou pas gezellig zijn lekker met de familie :stoned:
Klik om te vergroten...

:grin: LOL
Mijn ouders zijn echt anti-drugs in het kwadraat! Ik mag zelfs niet drinken, een paar pintjes mag natuurlijk wel maar ik bedoel dat ik niet zat of aangeschoten mag zijn. Zelfs als ik ergens kan blijven slapen ofzo.
Maarja: wat niet weet, niet deert! :wink:

-spaceman- zei:
Suntablet zei:
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Klik om te vergroten...

Moet je is proberen joh, harstikke lekker! :P
Klik om te vergroten...

Ik zal het op mijn "to do" list zetten! :grin:
:stoned:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."