Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen op straat

Blowen op straat

72 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wettelijk gezien zou je overal op straat mogen blowen tenzij anders wordt aangegeven of tenzij de gemeente anders heeft besloten. in zwolle mag je bijvoorbeeld totaal niet op straat blowen...daar krijg je volgens een 50 of 60 euro boete als je wordt gezien door de politie. dat is daar dan ook algemeen bekend. maar in lelystad bijvoorbeeld kun je overal een joint opsteken. het is wel een straatregel dat je altijd respect moet hebben voor de autoriteiten en als een agent zegt dat ie uit moet, dan gaat ie dus uit.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nicolai zei:
wettelijk gezien zou je overal op straat mogen blowen tenzij anders wordt aangegeven of tenzij de gemeente anders heeft besloten. in zwolle mag je bijvoorbeeld totaal niet op straat blowen...daar krijg je volgens een 50 of 60 euro boete als je wordt gezien door de politie. dat is daar dan ook algemeen bekend. maar in lelystad bijvoorbeeld kun je overal een joint opsteken. het is wel een straatregel dat je altijd respect moet hebben voor de autoriteiten en als een agent zegt dat ie uit moet, dan gaat ie dus uit.
Klik om te vergroten...

Precies! :stoned:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat moet ik hier niet proberen
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Midway zei:
Dat moet ik hier niet proberen
Klik om te vergroten...

Verklaar je nader.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purple haze zei:
Midway zei:
Dat moet ik hier niet proberen
Klik om te vergroten...

Verklaar je nader.
Klik om te vergroten...
belgie :smoke:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
aha, ja daar mag je niet eens blowen :cry:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maarja, soms weet politie ook wel waar er geblowd wordt, zolang er maar geen overlast is en plaatsen waar weinig mensen passeren, dus ze dogen het min of meer

Natuurlijk hangt dit af van stad tot stad, naar schijnt is het dan weer no-go om te blowen in mechelen
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, in mechelen is het erg, ze geven hier zelfs boete's voor een te luide gsm (for real).

jaimie, waar woon jij?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Midway zei:
ja, in mechelen is het erg, ze geven hier zelfs boete's voor een te luide gsm (for real).
Klik om te vergroten...

??? en je fietsbel dan!??
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Midway zei:
ja, in mechelen is het erg, ze geven hier zelfs boete's voor een te luide gsm (for real).

jaimie, waar woon jij?
Klik om te vergroten...
Mogen ze best in het hele land toepassen. :) Wat haat ik die gasten die perse hun ringtoontjes moeten laten horen voor heel de bus ..

Paf regelmatig wel is buiten, geen problemen mee. :)
Maar het mag natuurlijk niet in België.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
raizeredge zei:
heerlijk is dat zomers een blowtje roken an de waterkant
Klik om te vergroten...

In je boot op de plas met zonsondergang erbij.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaimie woont in Oostende dacht ik.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een brave kerel zoals ik (!) die eens rustig een joint wil paffen int park in de natuur wordt behandeld als een crimineel, terwijl er zelfs niemand last van had op dat moment.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dichtbij oostende, maar iemand uit me school heeft ene opgestoken toen hij op schooluitstap was in Mechelen en 30 seconden later stopt er plots een gewone wagen(geen combi) met een flik erin voor z'n neus :grin:
K
K-townLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik WIL :)

edit: en like OMG jullie hebben gewoon borden langs straat met blow en alcoholverbod? xD
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#16
-spaceman- zei:
Suntablet zei:
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Klik om te vergroten...

Moet je is proberen joh, harstikke lekker! :P
Klik om te vergroten...

superlekker inderdaad :grin:
Je moet natuurlijk wel een begrijpend vriendinnetje vinden...
En ook tijdig van plaats ruilen zodat zij ook ff kan genieten alvorens hij helemaal op is :)
L
Lewenborg88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb een keer een waarschuwing gehad, komt gewoon omdat die smeris een eikel was.
Ik liep overstraat en hier in de buurt heb je een redelijk groot bos,
ik ging dat bos in om even een jointje te roken en toen kwam er een agent aan... Hij had me gewoon gevolgd, maarja heb hem toen zo hard uitgeluld dat die alleen een waarschuwing kon geven, omdat er soms ook kleine kinderen spelen, (toen op dat moment niet)
Mooiste stonede quote ooit van mij tegen die smeris:

''Ga yoghi de beer vangen jonge boswachter'' hahahahaha.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook dagelijks op straat. Hond ff uitlaten, daar hoort een jointje bij =P


Maar ik ben er wel zeker van dat de flikken er problemen van gaan maken. Misschien geen boete, maar toch minstens dat kinderachtige 'afpakken'. Ik woon in een klein dorp, en als de politie hier een joint kan afpakken van iemand, dan hebben ze hun goede daad van de dag ook weer gedaan. Jointen roken is ongeveer het crimineelste wat hier gebeurt. Voor de rest moeten de flikken hier af en toe een ontsnapte koe terug in een wei gaan zetten.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blow eigenlijk altijd op straat. En meestal in mn kleine dorpje waar niet zoveel gebeurd. Gelukkig nog nooit problemen gehad. Hoop ik zo ook lekker te houden :stoned:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
lekker blowen dus :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."