#1
wettelijk gezien zou je overal op straat mogen blowen tenzij anders wordt aangegeven of tenzij de gemeente anders heeft besloten. in zwolle mag je bijvoorbeeld totaal niet op straat blowen...daar krijg je volgens een 50 of 60 euro boete als je wordt gezien door de politie. dat is daar dan ook algemeen bekend. maar in lelystad bijvoorbeeld kun je overal een joint opsteken. het is wel een straatregel dat je altijd respect moet hebben voor de autoriteiten en als een agent zegt dat ie uit moet, dan gaat ie dus uit.

