Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Caffeine."
"Ik heb nog nooit ketamine gebruikt, maar die foto maakt het verleidelijk! Het ziet er gewoon een beetje uit als suiker, heerlijk. Ik krijg ook helemaal zo'n zoet gevoel als ik er naar kijk. Hoe "smaakt" ketamine als je het snuift?"
"Hmm. Minder. Alsnog wil ik het wel oooit een keer proberen, denk ik."
"Pep is nasty ja"
"Ik heb nog nooit coke gehad, maar lijkt me dat je dan niet kunt slapen. Als ik kijk naar hoe sommigen onder coke zich gedragen. Juist opgefokt en onrustig, ofzo."
"Dit bericht hierboven is echt heeel goed. Bedankt, Miriam."
"Ik denk dan dat iedereen me aanstaart."
"Ik heb wel eens iets weggeslikt met sterke drank, maar dat doe ik niet weer."
"Het geluid van Lost in Translation, de film. Heerlijk, wat een goede film."