Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik WIL edit: en like OMG jullie hebben gewoon borden langs straat met blow en alcoholverbod? xD"
"Frisko zei: Purple haze zei: Midway zei: Dat moet ik hier niet proberen Klik om te vergroten... Verklaar je nader. Klik om te vergroten... belgie Klik om te vergroten... idd je mag hier nergens blowen xD (deuh.. belgië..) maar zal mij een zorg wezen, ik doe het overal, ook al is het een overbevolkte winkelstraat ofzo let wel... daarom ga ik nu ook niet lopen zwaaien met m'n joint eh..."
"teebo zei: zit de kans erin dat ik weer gewoon lekker ga kunnen chillen? Klik om te vergroten... my answer: nee als je een tijd niet geblowd hebt en je smoked dan 1 joint (of zelfs maar een paar trekken) voel je je al stoned like hell echt waar, ik zit zelf nu ongev. 4 weken zonder (ik word f***in' crazy -_-) maar ik weet nu al dat wanneer ik terug een joint zal roken ik direct K.O. zal zijn gewoon omdat het zo lang geleden is (heb het al meegemaakt, daarom)"
"jcutter123 zei: Ik zit zelf al jaren vast in een cycles van dat ik een tijd lang blow en dan stop ik 3 maanden en dan begin ik weer. Heel irritant. Misschien herkent iemand dit? En hoe je eruit kan komen? Na mijn idee heeft dit te maken met negatieve gedachtens die opspelen en je zo een uitvlucht probeerd te vinden. Klik om te vergroten... gewoon blijven smoken...?"
"*mag weg, sorry*"
"Enesteene zei: inderdaad je haartjes kortwieken, je zak scheren en een cm boven je pik ook het har weghalen... Klik om te vergroten... Done! Fucking itches dude haha is 4/5 jaar geleden dat ik 'daar' nog eens geschoren heb. *feels fresh* Diene Kamagra ofzo heb ik wel nie nodig oor :P"
"I can only say one thing to this... mmmmmmmmmmmmm"
"jha idd sommige mensen blowen omdat ze problemen hebben, en dat veroorzaakt dus nog meer problemen... ik kan ervan meespreken, ben 3 jaar geleden begonnen met blowen en toen was het nog gewoon voor fun, naargelang mijn langdurige werkloosheid ben ik in een soort van depressie gevallen en ipv "just for fun" te blowen, blowde ik mijn problemen weg, ik heb nu al 3/4 weken geen joint meer aangeraakt, is echt moeilijk en word gek -_- maar de reden waarom ik dus ben gestopt is omdat ik van 'no-life' terug naar reality ben gegaan, was geen goed voornemen voor 2008 ofzo is gewoon gebeurd... gestopt, werk gaan zoeken, heb ff gewerkt maar kon het niet echt aan gezien ik redelijk zot kwam van niet-blowen... nu ben ik een cursus ict begonnen, maar kan nog altijd niet helder denken dus heb veel hulp nodig bij leren"