Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tomz0r zei: Tetrahydrocannabinol Klik om te vergroten... Heb net mijn laatste beetje hasj opgerookt... Putain! Heb zin om er nog een te rollen."
"Liters caffeïne...."
"Het leven is kort, doe ermee wat je wil Want straks ben je dood en dan is alles stil RIP Dr."
"jcp zei: We kunnen natuurlijk ook meteen net als toen in den haag gaan lopen dreigen om lsd in het drinkwater te pleuren :P Klik om te vergroten... Beetje jammer alleen dat dit destijds de voornaamste reden was LSD ook maar onder de opiumwet te sodemieteren! Het is de publieke opinie waar we tegen vechten... De meeste Nederlanders (lees net zo goed Belgen) hebben een ernstig vertekend beeld als het om het even welke drugs gaat. (alcohol en nicotine worden, typisch genoeg, door de gemiddelde Nederlander niet echt tot drugs gerekend) LSD, paddo's, wiet en hash staan niet eens in de top 20 gevaarlijkste drugs terwijl nicotine en alcohol beide in de top 5 staan..... Maar ga maar eens op straat vragen wat mensen denken wat er gevaarlijker is. Beeldvorming..... als je die kunt veranderen wordt het pas interessant voor politici. Ik bedoel, er is nu geen politicus die zijn nek gaat uitsteken om paddo's legaal te houden omdat er toch niet genoeg gebruikers (of sympathisanten) zijn om stemmen mee te winnen. (ik denk zelfs dat alle paddogebruikers in heel Nederland niet eens 1 kamerzetel waard zijn qua aantal) Dat is nu democratie mensen.....De meeste stemmen gelden (beetje jammer alleen dat ze elke mongool van 18 of ouder die denkt te weten wat het inhoudt mee mag stemmen zodat we een kutsysteem krijgen waarin een zooi kristelijke partijen tegen de bevolking zegt: "Jullie zijn allemaal te onverantwoordelijk om je daar mee in te laten, jullie kunnen nog geen eigen beslissingen nemen." One law for Lion and Ox is oppression - William Blake (1790) Als William Blake dat al in 1790 kon bedenken waarom luistert er dan nog steeds niemand naar?"
"Riel zei: wat een kut besluit!!! ... ten slot en het belangrijkste punt: onze voorouders gebruikten de paddestoelen al. sinds de mensheid zelf worden de paddo's gebruikt. hoe kunnen ze dat nu gaan verbieden??? pff ik laat me niet weerhouden Klik om te vergroten... I second that! De geschiedenis van paddo's gaat nog verder terug dan dat er mensen in Europa wonen. Misschien kunnen we uiteindelijk gewoon rendierenpis gaan drinken net als de siberische sjamaans. yummie!"
"Hallo iedereen, Een vriend van me is van plan morgen acid te pakken, maar hij lijdt op dit moment een beetje aan hooikoorts. Hij pakt daar anti-histamine pilletjes voor die heel goed werken (bestandsdeel: cetirizine hydrochlorine) en vraagt zich nu af of je wel acid kan pakken in combi met anti-histamine... Weet iemand hier iets over? Nog meer hooikoortsige trippers hier? Alvast bedankt"
"Ideaal... bedankt voor jullie reacties!"
"Bedankt voor de reacties! Het is perfect gelopen, heerlijk getript... 't was"
"Lijkt me echt te gek! Maar het ligt er natuurlijk wel aan waar en wanneer precies. Gent is goed te doen vanuit Brussel maar Amsterdam wordt me toch iets te gek! Laat maar een datum weten want ik peis dat ik er wel bij zal zijn!!!"
"Hallo allemaal, Ik ben zo iemand die normaal gesproken stilletjes de berichtjes leest zonder al teveel terug te posten maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig geraakt naar het volgende: Ik weet dat alle opiaten zowel lichamelijk als geestelijk verslavend zijn en dat een kosten/baten analyse geen kwaad kan alvorens je de draak gaat najagen (volgens mij kost een opiaat lichamelijk en geestelijk bijna altijd meer dan dat het je oplevert, maar goed....) Ik vroeg me dus af, zijn er verschillende gradaties van de verslavende werking tussen de onderling verschillende opiaten? Heeft iemand die heroïne gebruikt meer/minder/evenveel kans op een lichamelijke verslaving als iemand die opium gebruikt? Wie kan daar wat meer over vertellen? Bvd, Pete"