#1
Een mattie van mij die vertelde dat hij laatst aan het blowen was in het park, en dat hij een boete had gekregen van 60 euro omdat hij een jointje alleen aan het DRAAIEN was! Hij moest z'n jointje op de grond gooien en kapot trappen. Respectloos ofniet dan? 
Dus junkieboys, als er popo komt gewoon wegrennen

Dus junkieboys, als er popo komt gewoon wegrennen
