Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oud bij eerste keer blowen?

Hoe oud bij eerste keer blowen?

50 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was 16 toen ik mijn allereerste voorgedraaide hasj-jointje rookte. In het begin viel het wietgebruik best mee, maar in de loop der tijd heb ik een gewoonte ontwikkelt om elke dag een jointje te roken.

Groetjes,
Dernael. :stoned:
k
kroatië-wietLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was 11 toen ik dikke kon draaien heb vaak gedraaid en begon pas echt smoken met 15
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
20 :sunglasses: DIt jaar voor het eerst dus :P
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe oud waren jullie toen je je eerste jointje opstak? en deed je het regelmatig?

Ik begon ermee toen ik 15, bijna 16 was. rookte wel bijna elke week :stoned:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net vijftien dat werd na een half jaar toch een goede drie keer per week maar het effect vervaagde zodanig dat ik het veel lekkerder vind om maandelijks 2/3 jointjes te roken waar ik me prima aan kan houden :stoned:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz. :) MAn dat was me een mooie tijd :hearteyes:
D
DV96Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga het binnenkort voor de eerste keer doen. Ik ben bijna 15. :)
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#8
25tolife zei:
Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook :)
Klik om te vergroten...

hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#9
was 13 of 14, toen ik bijna 17 was is het dagelijks blowen begonnen
nu wel spijt van dat ik er toen niet nog een paar jaar met had gewacht, maarja, als je jong bent :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
experimental zei:
25tolife zei:
Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook :)
Klik om te vergroten...

hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)
Klik om te vergroten...

Haha oke nu 26 jaar en blow dagelijks, stukje minder nu maar nog wel gram per dag of meer soms. Op vakantie blow ik nooit eigenlijk wat prima gaat dan :)
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#11
14,
maar dan gwn alleen in ut weekend enz. met vrienden
K
KateLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was 15, maar voelde er toen niet echt veel van.
Toen 2 en een halfjaar niks gerookt en vanaf mijn 17e doe ik dat wel regelmatig.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
edblok2 zei:
jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz. :) MAn dat was me een mooie tijd :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik ook 13 of 14. Die tijd had zeker wel wat. De magie is er echter pas afgegaan toen ik al jaren dagelijks blowde en het echt teveel werd. Teveel als in in de ochtend beginnen, dan de hele dag door en voor het slapen nog even 2 roken. De magie komt echter weer terug als je af en toe een tijdje niet blowt; de zogenaamde tolerantiebreak.

NB: Een tijdje is minstens zo''n 4-6 weken.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
14 jaar was eigenlijk de bedoeling dat ik het gewoon in de vakanties en weekends ging doen maar dat is niet gelukt enu rook ik dus rond de 3 gram per dag

grtzz :wave:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag? :openmouth:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
edblok2 zei:
vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag? :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik heb nog al gehoord dat mensen dat redelijk veel vinden maar als ik eerlijk ben kom ik er soms maar nipt mee toe of kan ik zelf bij gaan halen.
spijtig genoeg ben ik hier echt verslaafd aan, 's morgens het eerste wat ik doe als ik mijn ogen open doe is een hele dikke joint roken :stoned:. kvind het spijtig omdat het dan ook nog veel geld kost want van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel dus moet ik altijd haze (amnesia ofzo) nemen en dat kost toch al snel tussen de 12-13 euro.
dus om te antwoorden op je vraag vind ik het eigenlijk veel .

grtzz :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan ben je 39euro per dag aan wiet kwijt??? zonde... als ik jou was zou ik zelf een paar plantjes kweken dan kun je zoveel blowen als je wil en kost het niets. en ik vind die kwaliteit beter dan van die opgepomte amnesia etc van in de coffeeshop en die is veeeeeel te overprijst voor wat het is . groet

btw ik rook wiet vanaf mn 13.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
jep idd kben elke dag veel geld kwijt.
jah mss kan ik idd veel beter een paar plantjes zetten. kga straks eens de smartshops afgaan en kijken waar ik de beste zaatjes kan halen.

maar binnen planten kan je die gewoon het hele jaar door zetten of is er een seizoen waar ik ze het beste kan kweken?

grtzz
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
binnenkweek raad ik je niet aan omdat dit als professioneel word beschouwd dus illegaal, buitenkweek word gedoogd en komt er meer oogst van je plant dus zet em lekker in je tuin in oktober zou je al zeker kunnen knippen drogen en blik je voorraad in in luchtdichte potten dit blijft wel een jaar goed, dus kan je elk jaar gratis roken :grin:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok dank je voor het goei idee :grin: . ga me straks dan wat zaatjes halen voor buitenkweek, kdenk dat dit me idd veel goedkopen gaat uitkomen

grtzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."