Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe oud waren jullie toen je je eerste jointje opstak? en deed je het regelmatig? Ik begon ermee toen ik 15, bijna 16 was. rookte wel bijna elke week"
"25tolife zei: Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook Klik om te vergroten... hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)"
"Ik heb gisteren voor de eerste keer XTC gedaan, ik weeg 55kg en nam een pil van 110mg, verdeeld in 2 halfjes. Ik ben niet naar een feest gegaan maar gewoon, gezellig gaan kamperen met vrienden. We namen genoeg water, fanta, cola, aquarius,.... mee en alles liep perfect! Geweldige ervaring vind ik. Je moet sowieso een tijdje wachten (, net als ik jammergenoeg) met het nog een keer te doen, maar ik zou het zeker een keer rustig bij iemand thuis gaan doen. Dan heb ik denk ik minder het party-all-night gevoel maar meer het love-gevoel, wat echt heerlijk is Peace"
"Mooi tripreport! Zoals jij het beschrijft klinkt het wel als een echte partydrug. Je zegt dat het onaangenaam is om 8uur lang thuis achter de pc te zitten. Misschien moet je het eens op een feesje proberen?"
"Klinkt leuk! Ik ben even oud als jij en heb 3 maanden geleden Atlantis truffels gedaan met een paar vrienden. Wij zaten in de schuilkelder van het openbare zwembad, waar het superleuk was om te blowen. Natuur klinkt leuk met Truffels, maar we hebben ons super vermaakt op die 10m² . In de zomer trekken we toch een keer de bossen in met Dragon's Dynamite ofzo"
"Hallo, Ik heb ervaring met cannabis en heb een keer truffels (Atlantis) gedaan. Ik zoek naar een nieuwe uitdaging en ik en een paar vrienden besloten om een keer MDMA te proberen. Ik kan ze krijgen voor 6 euro, met 110mg. is dit op het eerste zicht te verttrouwen? Ik weeg 55 kilo dus ik zal het waarschijnlijk heftig voelen. Maar is dit misschien gevaarlijk voor hartkloppingen enzo? Zou ik beter eerst een halve pil nemen en dan kijken hoe het gaat en de andere helft bijslikken? Graag wat tips voor de eerste keer (tips van gebruikers, mensen met ervaring, niet van waarschuwingssites van de politie etc) Peace"
"Het word niet op een feest, waarschijnlijk gaan we gewoon een namiddagje naar het bos op een mooie dag, of we doen het bij me thuis als mijn ouder de hele dag weg zijn. Dat word dus 2 keer een halfje nemen, bedankt voor de tips en antwoorden! (heerlijk dit forum, de eerste keer dat ik een topic maak )"
"Hey Ik heb zelf ook een keer Atlantis truffels gedaan en ik ben van plan mdma te gaan nemen. ik zag ook patronen, die mijn hele zicht versperden. zoals 3 evenwijdige gele strepen met een blauwe, rode,... achtergrond. soms stond er in iedere streep een klein figuurtje. Ik probeerde het te herkennen en het te onthouden maar ik weet niet meer hou het eruit zag. Ik weet enkel dat er een figuurtje was dat telkens hetzelfde was"
"We hadden ook gedacht te gaan kamperen in het bos, maken we savonds een vuurtje en blowen we tot we erbij in slaap vallen! Het enige wat dan kan tegenzitten is dat het ijskoud is snachts.. En dat kan het zeker worden"
"Jullie zullen er zeker nog van horen (: Pfft examens vandaag begonnen, weekje geen wiet roken, word moeilijk x) Tussen de 7 en de 14 dagen zal de mdma achter de rug zijn en het eerste wat ik doe als ik terug ben van het kamperen is hier beneden een kleine tripreport zetten Peace"