#1
mijn aller eerste hit was toen ik 12 was, daarna tot mijn 13e nix meer gedaan, en nu ben ik onderhand al 21 en nog nooit echt gestopt
Ruski~
Ruski~



25tolife zei:Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook![]()
experimental zei:25tolife zei:Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook![]()
hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)
edblok2 zei:jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz.MAn dat was me een mooie tijd
![]()

edblok2 zei:vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag?![]()
. kvind het spijtig omdat het dan ook nog veel geld kost want van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel dus moet ik altijd haze (amnesia ofzo) nemen en dat kost toch al snel tussen de 12-13 euro.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."