Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oud bij eerste keer blowen?

Hoe oud bij eerste keer blowen?

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz. :) MAn dat was me een mooie tijd :hearteyes:
D
DV96Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga het binnenkort voor de eerste keer doen. Ik ben bijna 15. :)
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook :)
Klik om te vergroten...

hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
was 13 of 14, toen ik bijna 17 was is het dagelijks blowen begonnen
nu wel spijt van dat ik er toen niet nog een paar jaar met had gewacht, maarja, als je jong bent :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
experimental zei:
25tolife zei:
Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook :)
Klik om te vergroten...

hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)
Klik om te vergroten...

Haha oke nu 26 jaar en blow dagelijks, stukje minder nu maar nog wel gram per dag of meer soms. Op vakantie blow ik nooit eigenlijk wat prima gaat dan :)
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
14,
maar dan gwn alleen in ut weekend enz. met vrienden
K
KateLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was 15, maar voelde er toen niet echt veel van.
Toen 2 en een halfjaar niks gerookt en vanaf mijn 17e doe ik dat wel regelmatig.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
edblok2 zei:
jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz. :) MAn dat was me een mooie tijd :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik ook 13 of 14. Die tijd had zeker wel wat. De magie is er echter pas afgegaan toen ik al jaren dagelijks blowde en het echt teveel werd. Teveel als in in de ochtend beginnen, dan de hele dag door en voor het slapen nog even 2 roken. De magie komt echter weer terug als je af en toe een tijdje niet blowt; de zogenaamde tolerantiebreak.

NB: Een tijdje is minstens zo''n 4-6 weken.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#9
14 jaar was eigenlijk de bedoeling dat ik het gewoon in de vakanties en weekends ging doen maar dat is niet gelukt enu rook ik dus rond de 3 gram per dag

grtzz :wave:
E
ExLionTamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was netjes 17 en doe t' nog regelmatig. :)
J
JWCFLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was 16, blow sinds m'n 17e meestal wekelijks wel een paar weg met wat vrienden, ben nu bijna 19.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."