Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oud bij eerste keer blowen?

Hoe oud bij eerste keer blowen?

50 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
edblok2 zei:
vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag? :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik heb nog al gehoord dat mensen dat redelijk veel vinden maar als ik eerlijk ben kom ik er soms maar nipt mee toe of kan ik zelf bij gaan halen.
spijtig genoeg ben ik hier echt verslaafd aan, 's morgens het eerste wat ik doe als ik mijn ogen open doe is een hele dikke joint roken :stoned:. kvind het spijtig omdat het dan ook nog veel geld kost want van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel dus moet ik altijd haze (amnesia ofzo) nemen en dat kost toch al snel tussen de 12-13 euro.
dus om te antwoorden op je vraag vind ik het eigenlijk veel .

grtzz :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan ben je 39euro per dag aan wiet kwijt??? zonde... als ik jou was zou ik zelf een paar plantjes kweken dan kun je zoveel blowen als je wil en kost het niets. en ik vind die kwaliteit beter dan van die opgepomte amnesia etc van in de coffeeshop en die is veeeeeel te overprijst voor wat het is . groet

btw ik rook wiet vanaf mn 13.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
jep idd kben elke dag veel geld kwijt.
jah mss kan ik idd veel beter een paar plantjes zetten. kga straks eens de smartshops afgaan en kijken waar ik de beste zaatjes kan halen.

maar binnen planten kan je die gewoon het hele jaar door zetten of is er een seizoen waar ik ze het beste kan kweken?

grtzz
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
binnenkweek raad ik je niet aan omdat dit als professioneel word beschouwd dus illegaal, buitenkweek word gedoogd en komt er meer oogst van je plant dus zet em lekker in je tuin in oktober zou je al zeker kunnen knippen drogen en blik je voorraad in in luchtdichte potten dit blijft wel een jaar goed, dus kan je elk jaar gratis roken :grin:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok dank je voor het goei idee :grin: . ga me straks dan wat zaatjes halen voor buitenkweek, kdenk dat dit me idd veel goedkopen gaat uitkomen

grtzz
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
lsdlicious zei:
van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel
Klik om te vergroten...

Je moet natuurlijk helemaal niks.... je hebt ook zoiets als een keuze. Bij verslavingen (zeker bij blowverslaving) is de kracht van een echte keuze groot...
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gok 13, ik had allersinds nog nooit echt gerookt :mrgreen:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste joint was op men 13de maar begon al snel dagelijks te worden, ben nu bijna 24 en rook 25 gr in 2 weken.. Had ik geweten dat ik zo verslavingsgevoelig ben... :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
13-14, van 15-17 gelegenheidsblower/weekend vanaf 17/18-heden(22) dagelijks een grammetje ongeveer.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was 17, heb eerder geblowd dan ik gerookt heb. :") Heb het eigenlijk maar 1x per (half)jaar ongeveer gedaan vanaf toen omdat ik er meestal niet zoveel van merkte.
Sinds paar maanden nu denk ik 1x in de 2/3/4 weken. Da's alsnog niet veel natuurlijk.
K
KenazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roken vanaf mijn 15j, blowen ietsje erna, maar ook nog 15j.

Vanaf mijn 18 dagelijks, ben er nu 26.

Wel tussendoor eens een periode niets of minder. Maar toch niet zo vaak als mijn portemonnee/gezondheid zou willen. Roken nog nooit mee gestopt, maar dat zou ik op termijn toch willen gaan stoppen of minderen (maar minderen is sowieso link). Vanaf ik een koffie of biertje op heb, krijg ik gegarandeerd al zin in een sigaret. Of bij bepaalde rituelen, waar altijd sigaretten met/na gepaard gingen.
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was 14, na een half jaar toen wekelijks gaan blowen en een paar maanden daarna een bong gekocht en sinds dien geen dag zonder.
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben begonnen toen ik 15 jaar oud was. Voorgedraaide jointjes halen in de shop. :rockband:
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dagelijks blowen... Moet er niet aan denken zeg. Ben sowieso niet zo'n fan van roken, maar ik vind het op zijn tijd erg lekker. Ben er pas op mijn 26e ofzo mee in aanraking gekomen, was er nieuwsgierig naar dus heb ik het geprobeerd. Ik zie het een beetje als drinken, je gaat toch ook geen bier drinken tussen de lessen door op school? En ik drink ook niet elke dag. Beetje hetzelfde idee. Zo blijft het lekker :beer:
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
15 volgesmij, ben nu 17 en doe het wel een aantal keren per week
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#16
23, spacecake :rock:

:rockband:
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was 14 maar ik was nog in mijn moederland - Bulgarije, en dat was echt brol, allez nu dat ik het kan vergelijken toen was ik er blij mee omdat ik niks beters kende maar tot mijn 17de heb ik nooit dagelijks gerokt fzo, gewoon af en toe es.
I
IkkeIkkeIkkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Begonnen op mijn 16de wat ik al direct in aanmerking kwam met meerdere joints and nu dagelijks gebruik . :)
d
de hofnarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was 13 en het dagelijks blowen is denk ik begonnen toen ik bijna 16 was. Ben nu 18 en rook heel verschillend per dag, gemiddeld 4/5 joints denk ik :mrgreen: :stoned:
S
SoberboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
18 :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."