#1
edblok2 zei:vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag?![]()
ik heb nog al gehoord dat mensen dat redelijk veel vinden maar als ik eerlijk ben kom ik er soms maar nipt mee toe of kan ik zelf bij gaan halen.
spijtig genoeg ben ik hier echt verslaafd aan, 's morgens het eerste wat ik doe als ik mijn ogen open doe is een hele dikke joint roken
. kvind het spijtig omdat het dan ook nog veel geld kost want van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel dus moet ik altijd haze (amnesia ofzo) nemen en dat kost toch al snel tussen de 12-13 euro.dus om te antwoorden op je vraag vind ik het eigenlijk veel .
grtzz



