Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1joint en om ut uurtje bijvullen of 2u, als ik super stoned ben heb ik meer zin om te gaan zitten op een bank en ogen dicht en genieten, dat lijkt me niet wat voor een festival,,"
"ik betaal 10euro voor 1gram..(van de dealer?)"
"ja ik had dat neergezet om te kijken wat je had geschreven maar was vergeten om weg te halen.. ja ik weet eigenlijk niet precies wat 1gram is, aangezien ik bij dealer koop die niet echt zegt hoeveel het is maar ongeveer 7bij 2 bij 1cm en dat zie ik dan maar als 1 gram maar als ik dat hele stuk erin stop past het net maar zonder tabak?"
"nadat ik had nagedacht: word er meer thc opgenomen als je rookt via je neus?(joint in je neus stoppen 1e gat dichthouden en trekken) want in je neus zijn die bloedvaatjes toch heel dicht bij het vel?dus zou het dan meer worden opgenomen?"
"nou ben net 15jr. en geniet met volle teugen van mijn joints, alleen als ik dus ook genoeg heb gehad om flink stoned/high te zyn, ben ik die avond super moe, maar dus die avond bedoel ik 5u daarna(dan zou ut toch al beetje zijn uitgewerkt?..) en dan ga ik naar bed om 6-7uur savonds en ben dan pas volgunde morgen wakker om 10-11 uur..buiten dat ik dan wel heerlyk slaap is het niet echt heel erg geweldig om elke x dan zo lang te moeten slapen.. helemaal nu school dan oo kbegint"
"brand beetje in je neus, en de andere vind het niet zo lekkor als ik hem in me neus douw=s maar weet niemand wetenschappelijk iets van dat dat beter werkt?"
"ja dat dacht ik hij en nog een andere vriend(eerdere x) we hadden eigenlijk elke x gewoon 1volle per persoon geen effect en geen rooie ogen.. we hebben het ook van weer een andere vriend gekregen die nu op vakantie is.."
"ik had dus thuis nog wat wiet liggen en besloot met een vriend het op te maken, kon der 3joints van maken helemaal vol en redelijk dik, maar naar de 1ste voelde ik me al niet zo goed en na paar trekke van de tweede ben ik gestopt maar ik was toen helemaal misselijk en belabberd, betekent dat datj teveel hebt gehad ofzoiets?"
"ja das nog nie legaal.."
"overdosis?"