Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga het binnenkort voor de eerste keer doen. Ik ben bijna 15."
"Hallo, Ik ben van plan met een vriend binnenkort voor de eerste keer wat wiet te gaan roken. Vriend heeft al eerder wiet gerookt dus is ervaren. Nu vraag ik me af, hoeveel moet ik ongeveer nemen en hoe voelt eerste keer roken? Is het niet heel vies voor de eerste keer? Verder vroeg ik me ook nog af, of de geur in je kleren trekt, aangezien ik van sommigen hoor dat dat wel gebeurt, en mijn vriend zegt dat wiet absoluut niet in je kleren trekt. Bedankt!"
"Oke, heel erg bedankt! Ik ga sowieso vragen om het buiten op te roken, ben toch bang dat het op een of andere manier te ruiken is :P Is er kans dat ik meteen verslaafd word? Dit is gewoon een experimentje aangezien ik gewoon eens wil weten hoe het voelt en misschien ook wel voor een kick."
"Oke, bedankt!"
"Oke, de gevolgen zijn dus toch minder erg. Fijn"