#1
DrippTone zei:Tja, ik vind het geen gedoe. Kost me totaal geen moeite. En ik word meer stoned dan normaal. En het is weer eens iets anders.
Ik zie alleen de + en niet de -.
+1
DrippTone zei:Tja, ik vind het geen gedoe. Kost me totaal geen moeite. En ik word meer stoned dan normaal. En het is weer eens iets anders.
Ik zie alleen de + en niet de -.
Dat moet je écht opruimen en afspreken dat nooit meer te doen, bij zat er een laagje van 3 centimeter hoog achter de verwarming en toen ik hem aanzette heb ik bijna een week niet op die kamer geslapen, zo hard stonk dat.Hakvlees zei:Haha, stond ik vanmorgen onder de douche, rook ik ineens een wietlucht. Dus ik achter de verwarming kijken, lag daar nog een halve joint. Blijkbaar vindt éen van mn huisgenoten blowen onder de douche ook relaxed![]()
Toch maar eens proberen dan.
Dat is dus ook al geprobeerd, met zo`n wit tuinstoeltje, en dan een laptop op de wc en lekker sitekoms kijken.langeman zei:Hahaha..., als er een chille bank in die douchepast, dan zou het me mss wel wat lijken.
Fuck you vieze etterbakcropp zei:Of een baan!
![]()

Hashja zei:Ik heb wel al een aantal keer (met en zonder 4-fmp) met een ballon lachgas onder de douche gestaan (fucking briljant overigens). Maar stoned douchen nog niet.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."