#1
Het is heel goed te doen hoor..
Geen luchtslangen oid nodig!
Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft.
Ik niet.
Maar't is wel chill!
Geen luchtslangen oid nodig!
Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft.
DrippTone zei:Ik weet niet hoe het zit maar ik word dan echt 10 keer zo stoned.![]()
Ik niet.
Maar't is wel chill!

