Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjess33 zei: Dit antwoord is 11 jaar geleden al gegeven. Klik om te vergroten... Jesus man hoezo kom ik op allerij oude forums"
"Zo Zien mijn joints eruit"
"Hey Ik ben benieuwd naar moonrocks In welke shops in Amsterdam kan ik ze kopen? Liefst centrum want daar woon ik hihi En de prijs per gram?"
"PsyTekZ zei: Kan je ook zelf maken met kief en hasjolie. Klik om te vergroten... Ja maar waar koop ik nou hasjollie?"
"Ik wil 1 of 2 wiet plantjes gaan kweken in me slaap kamer dus hoe doe ik dat het best wat heb ik nodig? Wat moet ik kopen enz? Hoe verzorg ik ze? Hoor graag van jullie"
"De Dunne zei: Prijzen mogen niet genoemd worden evenals verkooppunten. Ga de shops langs en kijk zelf. Klik om te vergroten... Ohhh laatmaar dan dacht dat het alleen voor opnoemen van dealers telt"
"Maar iemand ervaring met Moonrocks? Hoe is de High/Stoned hoe lang duurt het etc Kan ik het in een joint met tabak gooien? En moet ik extra voorzichtig ermee zijn hoeveel ik Erin zet"
"hallo Ben me id dus bij me neef vergeten die ff 2/3 dagen niet thuis is is bij familie Dus die krijg ik pas over 2 a 3 dagen Maar wou vandaag ff naar 1ste hulp toe een goed lekker wietje proberen daar Maar heb me id alleen op me telefoon foto Accepteren ze dat?"
"PsyTekZ zei: Dat kan ik jou niet vertellen. Gewoon in een joint met tabak rollen. Je hebt maar heel weinig nodig. Niet zoveel als een normale joint. De sterkte van de high word bepaald door het aantal procent thc die de moonrocks zijn. Klik om te vergroten... Oke dus geen dikke joint draaien want dan gaat het waarschijnlijk niet goed met me XD"
"Razar zei: het is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh Klik om te vergroten... Echt zonde van je coke voordat het in je longen is laat ik zeggen tijdens dat je het verbrand is de stof die je namelijk de " High " Effect geeft is dan al bijna weg dus beter niet beter Rook je wiet en snuif je coke Dus niet roken maar het beste is natuurlijk niks roken en snuiven"