Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen onder de douche.

Blowen onder de douche.

69 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
TIP

Pak een slang van zo`n luchtbeddenpomp, als je net zo`n slang hebt als ik past daar precies een jointje in, die slang tape je buiten de douche, boven de douchewand door of zo en roken maar :stoned:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach er zijn toch allang van die wiet -sauna's waar je heen kunt? :)
Lekker met z'n allen op zo'n houtenbankje en dan wat wiet in de verdamper doen boven de stenen ipv wat etherische oliën :sunglasses:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is heel goed te doen hoor..
Geen luchtslangen oid nodig!

Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft. :stoned:

DrippTone zei:
Ik weet niet hoe het zit maar ik word dan echt 10 keer zo stoned. :)
Klik om te vergroten...

Ik niet.
Maar't is wel chill! :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Het is heel goed te doen hoor..
Geen luchtslangen oid nodig!

Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft. :stoned:

DrippTone zei:
Ik weet niet hoe het zit maar ik word dan echt 10 keer zo stoned. :)
Klik om te vergroten...

Ik niet.
Maar't is wel chill! :smoke:
Klik om te vergroten...
Dat schiet dus niet op, krijg je lamme armen omdat je die omhoog moet houden en zo, met die slang kun je met je kop in de straal hijsen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
Dat schiet dus niet op, krijg je lamme armen omdat je die omhoog moet houden en zo, met die slang kun je met je kop in de straal hijsen.
Klik om te vergroten...

Nog nooit last gehad van een lamme arm eigenlijk..Als je blowt tijdens het lopen krijg je toch ook geen lamme armen?
Ik vind het idee van rook dat door een plastic slang gaat ( waar zeker de eerste keren gewoon schadelijke stoffen mee komen) niet zo heel aantrekkelijk.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus snorkelen is ook ongezond?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lolnoob zei:
Dus snorkelen is ook ongezond?
Klik om te vergroten...

ja, daar krijg je kanker van
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
lolnoob zei:
Dus snorkelen is ook ongezond?
Klik om te vergroten...

Inhaleer je daardoor weet ik veel hoe hete rook die bepaalde polythenen meenemen?
If so, dan is snorkelen ook ongezond ja.
Wat me ook niet verbaasd, mensen horen op het land! :P
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
lolnoob zei:
Dus snorkelen is ook ongezond?
Klik om te vergroten...

Inhaleer je daardoor weet ik veel hoe hete rook die bepaalde polythenen meenemen?
If so, dan is snorkelen ook ongezond ja.
Wat me ook niet verbaasd, mensen horen op het land! :P
Klik om te vergroten...

In de lucht :beer:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neeee, dat zijn dan weer de psychonauten.
Dat zijn geen mensen(kuddedieren), maar individuelen die de grenzen van hun eigen geest willen exploreren.

Door high in the sky te zijn natuurlijk!
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar die kuddedieren die zouden eigenlijk ook psychonauten moeten worden, kunnen we allemaal saampjes vliegen :hearteyes:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het lijkt mij niks en een te onhandig gedoe. Maar laat t0mzeur het niet h0ren. :sunglasses:
Douchen en blowen in een zin.. :beer:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
als een kudde vliegende mensen? :angry:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee man, gewoon lekker door elkaar heen. The sky's the limit!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
DamienDope zei:
lekker door elkaar heen
Klik om te vergroten...

Zoals de huidige maatschappij? Lijkt me geen slim plan!

Ik blijf lekker met beide benen op de grond, en laat m'n gedachten wel vliegen in een wereld zonder mensen!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Blowen doe ik niet onder de douche. Maar wel in de badkamer en op de WC enzo, haha.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
DamienDope zei:
lekker door elkaar heen
Klik om te vergroten...

Zoals de huidige maatschappij?
Klik om te vergroten...









*zucht* Nee.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De joint staat klaar.

I'll put this to the test.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik rook af en toe in bad, maar eigenlijk kun je beter net ervoor of erna roken.

Door alle stoom gaat je joint iets vlugger uit, lijkt de rook zwaarder binnen te komen (niet scherper of brandender, maar met meer volume, omdat er veel waterdamp tussenzit wrs).
Je zit ook sneller zonder zuurstof dan in gewone lucht.
Daarnaast moet je dus idd heel de tijd op je hand letten.

Het lijkt een goed idee, maar in de uitvoering merkt je dat het allemaal net iets minder chill is dan je verwachtte.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog niet. Maar dit staat nu zeker op mijn lijstje.

Morgen dan maar bij het wakker worden. Dan kan mijn dag niet meer stuk. Haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."