Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als opstaan zo'n hels karwei is geworden dat je smorgens een lijntje zet om je bed uit te geraken"
"Ik heb ook aan stoppen gedacht, ik blowde echt veel te veel en mijn bioritme was helemaal van de kaart. Ik sliep veel te veel en werd zo meestal rond 15-16u wakker, dus ik miste al mijn lessen (zit op unief, dus dat gaat allemaal) en verwaarloosde bijna alles. Het enige wat telde was blowen. Het rare was wel dat wanneer ik in de weekends thuis zat ik helemaal niet de behoeft had aan weed. Toen besefte ik ook dat het zo niet verder kon, maar ik wilde ook echt niet stoppen. Ik heb toen besloten mezelf een soort van ritme op te leggen. Elke dag rond 9 uur opstaan, altijd naar mijn lessen gaan, altijd op vaste tijden eten, van die dingen. Dat hielp wel enorm om dat 'ik heb schijt' gevoel af te leren dat je van weed krijgt. Ik deed ook nooit meer wake n bake maar begon pas ten vroegste na 21u savonds te blowen. In het begin voelde dat allemaal raar aan, maar je begint terug een doel in je leven te krijgen en je voelt je minder waardeloos, waardoor je ook weer minder gaat blowen. Weed is niet dodelijk of gevaarlijk maar door weed te roken vind je het niet erg om gewoon elke dag wat nutteloos rond te hangen in plaats aan je leven te werken."
"Hmmm, ik vind het eigenlijk al vrij raar dat je tripte. Ik had van een maat gehoord dat salvia wel voor redelijk zware trips zorgde, dus wij natuurlijk direct naar de smartshop om eens te proberen. Omdat we er eigenlijk maar weinig van kenden hebben we dan ook maar van die 5x gekocht wat achteraf veel te weinig bleek te zijn. Ik ben geen zware tripper maar toch voelde ik er amper iets van behalve een soort van stoned-gevoel. Volgende keer ga ik de 15x wel eens proberen en als dat ook tegenvalt zal het waarschijnlijk de laatste keer zijn."
"Normaal zou dat al lang voorbij moeten zijn. Van 1 grammeke ga je geen dagen last hebben, zelfs al is het je eerste keer. Het is wel normaal dat je je wat nutteloos voelt smorgens en je moeilijk gemotiveerd geraakt om 'dingen die een iets meer dan minimale inspanning vereisen' te doen. Maar zeker geen paniek."