Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe draai jij je tip?

Hoe draai jij je tip?

74 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
M-etje.. Gewoon van tip uit een tipboekje. Alleen toen ik elke dag blowde en mn tip vaak op of kwijt was maakte ik het overal van :P De beste vond ik het karton-achtige van een cd/dvd/game hoesje, dat onder het plastic zit en daar knipte ik dan een tipje uit :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me eigen tipjes gemaakt, gewoon van heel dun karton, of heel dik papier. Het is maar hoe je het bekijkt. Zijn stukjes van 1cm bij 2,5cm, en dan draai ik een heel dun spiraaltje. Rookt naar mijn mening het best en dr komt nooit rotzooi doorheen. :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zodra de rook uit je tip is en je mond ingaat, of zelfs je lippen raakt is het al weer gewoon 1 rookpluim... Dus denk niet dat je dit merkt. Of je moet bedoelen dat er ook weinig rotzooi door kan door die kleine openingen?
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik maak gewoon altijd een M-tipje. En jij?

:smoke:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ook een M :stoned:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
s-je

waar maken jullie allemaal tipjes van? :sunglasses:

ik veel van de binnenkant van een sigarettenpakje!
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd in een M van Marihuana natuurlijk :stoned:
En tipjes maak ik gewoon van tipjes, daar heb ik er standaard genoeg van in houz, maar zou ik zonder zitten dan ga ik knippen in papier wat goed rolt en niet te dun is :mrgreen:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik draai meestal een Gtje van mn voornaam :stoned: Mn eigen kenmerk :P
Soms draai ik ook een M of een spiraal.

En mn tippies draai ik gewoon van een tipboekje.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik draai spiraaltjes meestal.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
een m-etje of een w-tje, maar net hoe je kijkt.

meestal van een tipboekje, anders van een trein of buskaartje of een foldertje of zo.

het hoeft niet eens stevig papier te zijn, je kunt het ook dubbel vouwen
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#11
M-etje meestal gwoon tip uit de shop anders van het vloepakje, foldertje, treinkaartje of iets stevigs.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
een m-tje, met een klein stukje erafgescheurd.

met me 2 duimen en 2 wijsvingers
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik draai ook altijd een M-ettje, waarbij ik ongeveer 1 cm van het uiteinde van de tip afscheur.

Een tip voor iedereen die tipjes draait (no pun intended): als je je tip hebt gedraaid en tussen je vingers hebt, blijft hij erg goed zitten als je hem kort verwarmt met je aansteker. Je joint draaien gaat dan ook makkelijker.
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#14
blu zei:
Een tip voor iedereen die tipjes draait
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#15
een M, classic naar mijn mening

grtz
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik draai V-tjes, ik draai ook redelijk dun, met tip meestal, anders een treinkaartje, tot aan het oranje streepje knippen(er overheen)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Unstopable Maniac zei:
blu zei:
Een tip voor iedereen die tipjes draait
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

een gouden tip ...



ongeveer duim lengte/breedte. werkt aardig goed.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik scheur altijd een driehoekje van het tipje af e ndan rol ik em op als een spiraaltje.
Mijn tipjes komen altijd uit een tipboekje zorg altijd dat ik er genoeg heb.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon oprollen joh. Tip (pun intended): Laat 'm een beetje uitsteken ten opzichte van je vloeitje, ik zie nog te vaak mensen die 'm tegen het randje of zelfs wat naar binnen toe neerleggen. Dan als de joint gedraaid is dat stukje vloei afbranden waardoor het bruin/zwart wordt bij de tip. Of dat ze het zelfs laten zitten en het bruin en nat wordt. Ik ben toch niet de enige die dat goor vind?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
een dun spiraaltje met een klein stukje tip eraf gescheurd zodat het lekker dun is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."