Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe draai jij je tip?

Hoe draai jij je tip?

74 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
M-etje.. Gewoon van tip uit een tipboekje. Alleen toen ik elke dag blowde en mn tip vaak op of kwijt was maakte ik het overal van :P De beste vond ik het karton-achtige van een cd/dvd/game hoesje, dat onder het plastic zit en daar knipte ik dan een tipje uit :P
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#2
..met de billen van mijn vriendin! :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
PipstothePoX zei:
toen ik nog jong was kwam ik eens een gast van een jaar of 25 tegen die heel wetenschappelijk deed over zijn tipjes.
Zijn claim was dat hij het helemaal had berekend om een vortex te laten ontstaan tijdens het inhaleren waardoor je tig keer meer rook in 1 keer binnen zou krijgen met dezelfde zuigkracht.

zn uitvoering was uit mn hoofd een m-etje of een s-je met kleine rechthoekige balkjes uitgeknipt op elke vouw, en een klein beetje dichter aan de kant die in de joint eindigd.. zoiets dus.
Code:
----------------------------------------------------------------
             |                     |         
             |                     |
          -------               -------                 
          -------               -------      
             |                     |
----------------------------------------------------------------

..en of het werkt?... vast niet :grin:
Klik om te vergroten...

hier heb je me wel even aan het lachen gemaakt :')
snap alleen niet precies hoe je bedoeld
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
de 2 verticale streepjes zijn de normale vouwen die je in een tipje maakt, en die verticale onderbrekingen zijn de balkjes die je eruit knipt... vervolgens rol je hem op als een normaal tipje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
PipstothePoX zei:
ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen :)
Klik om te vergroten...
Die stoppen pas met blowen als hun hoofd eraf is? Wát?
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
PipstothePoX zei:
ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen :)
Klik om te vergroten...
Die stoppen pas met blowen als hun hoofd eraf is? Wát?
Klik om te vergroten...
idd...Wát?
G
Gino PietermaaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Gewoon oprollen joh. Tip (pun intended): Laat 'm een beetje uitsteken ten opzichte van je vloeitje, ik zie nog te vaak mensen die 'm tegen het randje of zelfs wat naar binnen toe neerleggen. Dan als de joint gedraaid is dat stukje vloei afbranden waardoor het bruin/zwart wordt bij de tip. Of dat ze het zelfs laten zitten en het bruin en nat wordt. Ik ben toch niet de enige die dat goor vind?
Klik om te vergroten...
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
een dun spiraaltje met een klein stukje tip eraf gescheurd zodat het lekker dun is.
Klik om te vergroten...

Edit: Ik laat hem trouwens wel iets taps toelopen zodat die precies met de joint mee vormt, ik leeg hem meestal gelijk met me vloeitje en als je de joint vervolgens roled zit het tipje muur vast en hoef je niks af te fikken.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

bij het aantikken komt ie perfect te zitten. :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een R.
Oh en rond.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan :grin:
b
boeitniieeeetttLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shotgun, M of gewoon spiraaltje als ik snel mn joint wil opsteken :P
Meestal shotgun/M dat wel.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#14
M :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
T
ThislyingworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
tweeloop
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

ik weet zeker dat ie dan aan mijn mond blijft plakken...

gewoon goed afschroeien en over je handpalm of je broek wrijven
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met mn vingers
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Moker zei:
in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan :grin:
Klik om te vergroten...

ik draai ook altijd ohm-tipjes ja, die zijn de bom :sunglasses:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#19
een M, maar dan niet met gevouwen maar gebogen hoekjes (dan heb je een sterktere tip, rolt makkelijker vind ik). Een goede plaatsvervanger voor geval van nood zijn trouwens treinkaartjes! :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
S (van steven :grin: )of M
maar soms ook MMM , gewoon voor de lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."