Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe draai jij je tip?

Hoe draai jij je tip?

74 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
een dun spiraaltje met een klein stukje tip eraf gescheurd zodat het lekker dun is.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
een S of M :stoned:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
PipstothePoX zei:
de 2 verticale streepjes zijn de normale vouwen die je in een tipje maakt, en die verticale onderbrekingen zijn de balkjes die je eruit knipt... vervolgens rol je hem op als een normaal tipje
Klik om te vergroten...
ahh oke.
volgens mij had die gozer tijd teveel :P
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#4
een omgekeerde M van wiet

:stoned:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Gewoon oprollen joh. Tip (pun intended): Laat 'm een beetje uitsteken ten opzichte van je vloeitje, ik zie nog te vaak mensen die 'm tegen het randje of zelfs wat naar binnen toe neerleggen. Dan als de joint gedraaid is dat stukje vloei afbranden waardoor het bruin/zwart wordt bij de tip. Of dat ze het zelfs laten zitten en het bruin en nat wordt. Ik ben toch niet de enige die dat goor vind?
Klik om te vergroten...
Als je dat stukje afgebrand hebt, veeg je gewoon alle zwarte stukjes weg, en dan houd je inderdaad een heel dun klein zwart randje over, waar je helemaal niks van merkt als je de joint rookt en die ook niet afgeeft (mits je het goed afbrandt).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amaranth zei:
Als je dat stukje afgebrand hebt, veeg je gewoon alle zwarte stukjes weg, en dan houd je inderdaad een heel dun klein zwart randje over, waar je helemaal niks van merkt als je de joint rookt en die ook niet afgeeft (mits je het goed afbrandt).
Klik om te vergroten...
Natuurlijk merk je er niets van (die had ik ook nog niet eerder gehoord, thanks :þ), maar het ziet er wel goor uit. Zo veel moeite is het niet om het tipje net een paar milimeter uit te laten steken :þ
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#8
toen ik nog jong was kwam ik eens een gast van een jaar of 25 tegen die heel wetenschappelijk deed over zijn tipjes.
Zijn claim was dat hij het helemaal had berekend om een vortex te laten ontstaan tijdens het inhaleren waardoor je tig keer meer rook in 1 keer binnen zou krijgen met dezelfde zuigkracht.

zn uitvoering was uit mn hoofd een m-etje of een s-je met kleine rechthoekige balkjes uitgeknipt op elke vouw, en een klein beetje dichter aan de kant die in de joint eindigd.. zoiets dus.
Code:
----------------------------------------------------------------
             |                     |         
             |                     |
          -------               -------                 
          -------               -------      
             |                     |
----------------------------------------------------------------

..en of het werkt?... vast niet :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
M-etje.. Gewoon van tip uit een tipboekje. Alleen toen ik elke dag blowde en mn tip vaak op of kwijt was maakte ik het overal van :P De beste vond ik het karton-achtige van een cd/dvd/game hoesje, dat onder het plastic zit en daar knipte ik dan een tipje uit :P
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal maak ik ze met een spiraaltje of gewoon zon holle. Als ik zin heb draai ik af en toe een M'tje, maar mijn favo is gewoon de holle, want daar komt gewoon in één keer de meeste rook uit, al die onzin erbij houdt gewoon rook tegen en je kan er minder hard door hijsen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
PipstothePoX zei:
toen ik nog jong was kwam ik eens een gast van een jaar of 25 tegen die heel wetenschappelijk deed over zijn tipjes.
Zijn claim was dat hij het helemaal had berekend om een vortex te laten ontstaan tijdens het inhaleren waardoor je tig keer meer rook in 1 keer binnen zou krijgen met dezelfde zuigkracht.

zn uitvoering was uit mn hoofd een m-etje of een s-je met kleine rechthoekige balkjes uitgeknipt op elke vouw, en een klein beetje dichter aan de kant die in de joint eindigd.. zoiets dus.
Code:
----------------------------------------------------------------
             |                     |         
             |                     |
          -------               -------                 
          -------               -------      
             |                     |
----------------------------------------------------------------

..en of het werkt?... vast niet :grin:
Klik om te vergroten...

hier heb je me wel even aan het lachen gemaakt :')
snap alleen niet precies hoe je bedoeld
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#12
de 2 verticale streepjes zijn de normale vouwen die je in een tipje maakt, en die verticale onderbrekingen zijn de balkjes die je eruit knipt... vervolgens rol je hem op als een normaal tipje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
PipstothePoX zei:
ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen :)
Klik om te vergroten...
Die stoppen pas met blowen als hun hoofd eraf is? Wát?
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
PipstothePoX zei:
ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen :)
Klik om te vergroten...
Die stoppen pas met blowen als hun hoofd eraf is? Wát?
Klik om te vergroten...
idd...Wát?
G
Gino PietermaaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Gewoon oprollen joh. Tip (pun intended): Laat 'm een beetje uitsteken ten opzichte van je vloeitje, ik zie nog te vaak mensen die 'm tegen het randje of zelfs wat naar binnen toe neerleggen. Dan als de joint gedraaid is dat stukje vloei afbranden waardoor het bruin/zwart wordt bij de tip. Of dat ze het zelfs laten zitten en het bruin en nat wordt. Ik ben toch niet de enige die dat goor vind?
Klik om te vergroten...
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
een dun spiraaltje met een klein stukje tip eraf gescheurd zodat het lekker dun is.
Klik om te vergroten...

Edit: Ik laat hem trouwens wel iets taps toelopen zodat die precies met de joint mee vormt, ik leeg hem meestal gelijk met me vloeitje en als je de joint vervolgens roled zit het tipje muur vast en hoef je niks af te fikken.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

bij het aantikken komt ie perfect te zitten. :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een R.
Oh en rond.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."