#1
Shotgun, M of gewoon spiraaltje als ik snel mn joint wil opsteken :P
Meestal shotgun/M dat wel.
Meestal shotgun/M dat wel.
ExceptionalInsight zei:Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.Gino Pietermaai zei:Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo
Lukt aardig goed![]()
Moker zei:in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan![]()
niet iedereen draait zo strak, een vriend van me laat de tip er bijvoorbeeld altijd uitvallenExceptionalInsight zei:Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.Gino Pietermaai zei:Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo
Lukt aardig goed![]()


JW27 zei:Moker zei:in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan![]()
ik draai ook altijd ohm-tipjes ja, die zijn de bom![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."