Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe draai jij je tip?

Hoe draai jij je tip?

74 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
b
boeitniieeeetttLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shotgun, M of gewoon spiraaltje als ik snel mn joint wil opsteken :P
Meestal shotgun/M dat wel.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#2
M :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
T
ThislyingworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
tweeloop
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

ik weet zeker dat ie dan aan mijn mond blijft plakken...

gewoon goed afschroeien en over je handpalm of je broek wrijven
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met mn vingers
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Moker zei:
in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan :grin:
Klik om te vergroten...

ik draai ook altijd ohm-tipjes ja, die zijn de bom :sunglasses:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#7
een M, maar dan niet met gevouwen maar gebogen hoekjes (dan heb je een sterktere tip, rolt makkelijker vind ik). Een goede plaatsvervanger voor geval van nood zijn trouwens treinkaartjes! :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
S (van steven :grin: )of M
maar soms ook MMM , gewoon voor de lol
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik maak van één zo'n tipje uit de coffeeshops drie tipjes, door ze gewoon op te rollen. Een beetje kruizing spiraaltjes / open tips dus. Af en toe als ik echt te vieze gruis als shag over heb maak ik een m-tje, gewoon om te verkomen dat alles er door heen komt (want dat kan met open tips wel, alleen ik draai altijd met shag en dan gebeurt het bijna nooit).
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Gino Pietermaai zei:
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo :)
Lukt aardig goed :wink:
Klik om te vergroten...
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...
niet iedereen draait zo strak, een vriend van me laat de tip er bijvoorbeeld altijd uitvallen :tongueout:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik draaide vroeger altijd Mercedes-teken tippies. Ben er vanaf gestapt omdat het langer duurt, tegenwoordig M :)
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerst draaide ik altijd een 'M. Alleen ik vind spiraaltjes toch altijd fijner smoken omdat de lucht over superveel kleine openingen verdeeld wordt :stoned:

:wave:
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, kbedoel der komen geen vonkjes of andere zooii mee :wink:

Niet dat dat persee hoeft ofsow, maar kvind het wel chiller met spiraaltje :wave:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
JW27 zei:
Moker zei:
in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan :grin:
Klik om te vergroten...

ik draai ook altijd ohm-tipjes ja, die zijn de bom :sunglasses:
Klik om te vergroten...

LEER MIJ DE OHM ROL :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ah okee, dan is het begrijpelijk:)

Zag vandaag in de shop een kereltje,was een keurig mannetje was net 18 geworden ( wil daar opzich geen kwaad overspreken want ben zelf ook nog maar 1:sunglasses: maar hij was voor de 1e keer in de shop, maar hij kon wel draaien zeitie.

Hij ging dus zitten alles klaar leggen, maar gebruiktie als tip: Een sigaretten filter :mrgreen: :hearteyes: :wave: :tearsofjoy:

Ben er maar even stilltjes naar toe gegaan en even netjes voorgedaan hoe het wel moet, hij moest ook wel laggen om zijn eigen stomiteit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."