Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
330 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amen voor deze wietsoort!!! Het is verkocht onder de naam Bob Marley in de Switch te Venray... Twijfel eraan of het werkelijk Bob is plakkerig van de thc zoals ze zouden zeggen de thc druipt er vanaf. Het brandt perfect de smaak is perfect de geur is extreem. Het is een zeer potent wietje dat zeker heerlijk hier rook ik het voor... Love to get high be high and stay high!!!
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
.... 8 dagen geleden..
Jammer, heb er niet meer veel tijd voor, maar vind het ook niet echt erg ofzo.

Of ik nou smoke of niet boeit me niet, maar het principe dat ik gewoon nauwelijks tijd heb voor chillen is gewoon kut... nog anderhalf jaar deze kut studie en dan verenig ik me wel weer met met jointjes en me truffeltjes en de pilletjes ofcourse :mrgreen:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog steeds bob maar om te blowen heb je toch niet veel tijd nodig. Doordeweeks als ik rook dan doe ik daarna gewoon de dingen die ik moet doen. Zelfs voor ik ga fitnissen krachttraining dan rook ik eerst een klein sticky. Ben dan ook niet echt stoned maar gewoon lekker licht in mijn hoofd en heb dan orde in mijn chaos.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een lekkere 50/50 joint met mexican haze.. had al een tijdje geen haze gerookt... bohboh
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Biologische amnesia met wat sint janskruid (en tabak).
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Smoken zei:
Niet mijn laatste, maar wel mijn lekkerste en bijzonderste joint was:
Een white widdow, bubble en sky polm mix, met wat salvia.
Wow heerlijke en grappige trip.
Klik om te vergroten...

Doet die salvia tussen je jointje dan wel iets?
Zou het eerder zonde vinden van de salvia...
Klik om te vergroten...

Jawel, want normaal gezien wordt niet alles lichtblauw toch?
(Diepe hijsen en veel inhouden)

Wat ook grappig was dat ik heel ff een lachkick kreeg van m'n maat zijn hoofd, gewoon zomaar xD En ik schrok tyfeshard van een vriendin van me die naast me zat terwijl ik wist dat ze er zat, rare shit.

Toen we vlak daarna een stukje gingen lopen werd de weg wat rond/tunnelvormig.

Dus zeker niet zonde van de Salvia... Sterker nog ik had na salvia in een puurpijpje te roken (weekje daarvoor) nauwelijks effect..... Tsjah Salvia is en blijft een lastig te doseren en moeilijk in te schatten plantje.

Peace
En fijn weekend
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, zeker als het geen pure joint is betwijfel ik of je er daadwerkelijk iets van voelt. Zeker als het gewoon blad is en geen sterk extract.

Je moet het echt in 1 of 2 hijsen binnen krijgen...

Als je bij je joint roken diepe hijsen neemt en lang in gaat houden wordt alles wel lichtblauw ja, CO2 overschot/O2 tekort...

OT: White widow, behoorlijk potenten :stoned:
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Isolator, normaal koop ik standaard zachte hasj en laat het harde altijd zitten. Dit keer zei mijn dealer dat het ziek goed spul was. Ik koop altijd mijn hasj bij hem en niet in de shop omdat hij de betere heeft naar mijn mening. Nog nooit zo stoned geweest in lange tijd als vanmiddag. Ga er denk nog maar eens eentje draaien :stoned:
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi gedraaide met halve gram amnesia en javaanse jongens shag. Heerlijk :hearteyes:
s
sjap1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dikke pure Northern Lights :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
... was een vette amnesia joint, geef mij toch maar de zelfkweek :stoned:
K
KockarLid
01-01-2024, 00:00
#12
witte weduwe :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
...start waarbij ik de film constant moest terugspoelen, altijd vergeten wat ik net gezien had.
Of altijd de draad kwijt, dan zie je iets in de film dat je weer projecteerd op je eigen leven waardoor je met je hersens al niet meer bij de film zit :grin: :stoned: :flushed:
c
contactLid
01-01-2024, 00:00
#14
buiten jointje groene weelde 0,3 gram allemaal heel erg budget gebonden hahahaha

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zFQu7_aSDTQ[/youtube]
C
CvanLent2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dik gedraaide, met Biologische Haze van het Wonder (Nijmegen).
Genieten! :smoke:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#16
Super silver haze :stoned:
b
barry007Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hakkenn zei:
Super silver haze :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu een haze? Heb je niet geslapen vannacht of heb je niet zo'n zin in vandaag? :wink:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#18
barry007 zei:
hakkenn zei:
Super silver haze :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu een haze? Heb je niet geslapen vannacht of heb je niet zo'n zin in vandaag? :wink:
Klik om te vergroten...

Het topic heet toch "Mijn laatste jointje was een ..." :tearsofjoy:
Ik smoke niet in de ochtend hoor, alleen in de avond relaxeeed :stoned:
M
Mister GreenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een inside out joint met skunk 0.35 ofzo met gewoone peuken natuurlijk :mrgreen:
F
FieseremieseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een dikke white widow voor het slapengaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."