Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
322 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amnesia en white widow mixje.
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat wat de dealer gaf
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bubbles :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt goed :) Hier weer bubbles en bombay hasj lekker plakkerig. Moet in koelkast voor je het uit het zakje krijgt, heerlijke sterke hasj :stoned:
T
TamaraRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haze-mixje van de Wall in Eindhoven :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
vette met droge tabak en onwijs lekkere charas.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
25tolife zei:
Buddha cheese goed gevulde joint, en nu de volgende :stoned:
Klik om te vergroten...


And again :)
T
TamaraRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mixje van white widow en afghaan. Lekkerrrrrr!! :grin:
o
omegadotexeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een lekkere NLX met wat skuff :stoned:
T
TamaraRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brabants witje :P
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
weer eentje met charas.
x
xBlondieeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker haze jointje :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
wederom charas, nog 3 bolletjes te gaan :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelf gemaakt? Waarom charas?

Geef wel toe dat het erg lekker is! Hoewel ik het zonde vind van m'n planten..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lekker amnesia jointje, anders dan normaal in frankrijk maar wel lekker. Nu de volgende :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aaah..

Maar échte charas is eigenlijk van onrijpe planten dacht ik.
Nu heb je vingerhasj, wat ook super lekker en sterk is uiteraard :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Zelf gemaakt? Waarom charas?

Geef wel toe dat het erg lekker is! Hoewel ik het zonde vind van m'n planten..
Klik om te vergroten...

die balletjes heb ik gemaakt door het knippen van me plantjes, na elke knipdag toch wel een mooie bal kunnen maken van de plak (op me handen ), juist goed opletten dat je niets anders aanraakt anders verliest het z'n zuiverheid.
echt ik vind het nog vele malen lekkerder dan wiet of hasj.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
huh van onrijpe planten?? ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet zo is, charas maak je ook door met je handen de toppen af te rollen en zo de thc kristallen op je hand de verzamelen, dan goed drukken en wat verwarmen en wrijven en dan heb je charas, toch? of hoe word charas volgens jou gemaakt dan? je moet zowiezo thc kristallen hebben hoor.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Precies zoals jij zegt. Maar dan niet met planten die je al oogst.

Wanneer de plant onrijp is (wel al met toppen en trichomen uiteraard) bevat de plant veel THC en minder andere stoffen zoals CBD. Zo krijg je van 'onrijpe' charas (of normale wiet of hasj) een veel higher gevoel. Het voordeel van charas is dat je meerdere malen van een plant kunt oogsten.
Je wrijft bijv. in week 3, 4, 5, 6, en 7 een keer. Om de (iets wat mishandelde) toppen daarna te oogsten voor waarschijnlijk hasj.

Maar moet eerlijk zijn dat behalve wat kleine stukjes tekst en 2 documantaires ik er niet veel informatie over heb, dus ik kan zeker fout zitten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
die informatie heb ik verkregen door een vriend van me die een reis doorheen india heeft gemaakt en die heeft het daar geleerd en gezien van de locals, verdere informatie heb ik ook gewonnen van de site erowid en youtube omdat me dit echt wel aansprak.
mijn plant zelf was ook niet op z'n hoogte punt doormede toprotjes, dus ik denk wel de echte charas te hebben, het ruikt en proeft ook helemaal niet naar hasj, is veel frisser van smaak beetje den achtig met een pittige kruidige toets en wel veel higher gevoel dan van gewoon wiet of hasj, ikzelf vind het iets heel aparts.
kan wel zijn zoals je zelf aangeeft als de wiet volledig uitgebloeid is dat dit miss anders is al lijkt me dit dan ook gewoon charas met een zwaarder effect, toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."