Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is 2 weken terug dat ik voor het laatst XTC heb gebruikt en nu zit ik met een probleem. Soms word ik 's nachts wakker en kan dan niet meer bewegen/praten. Mijn hele lichaam is dan verlamd. Het duurt maar heel even, maar het is echt ontzettend eng. Ik heb dit nu al 4 keer gehad in twee weken tijd en de eerste keer dacht ik serieus dat ik dood ging. Ik heb gevraagd aan een vriend of dit kan komen door de XTC en hij zegt van niet. Hij kent veel mensen die gebruiken (hij zelf ook) en hij had hier nog nooit van gehoord. Nu vraag ik me af of meerdere mensen hier last van hebben en of het inderdaad door de drugs komt. En weet iemand wat ik hier tegen kan doen?"
"Ik durfde vannacht bijna niet te slapen, maar wel fijn om te weten wat het precies is. Ik heb er ook meer over opgezocht, maar komt dit nou door de xtc of niet? Want de een zegt van wel en de ander zegt van niet. Wil dit niet nog een keer meemaken. Doodeng als je opeens wakker wordt en je kunt niet meer bewegen."
"Als je hetzelfde geslacht aan het zoenen bent :P"
"Toen ik 13 was was ik verslaafd aan habbo, meer dan 100 euro uitgegeven aan dat klote spel. Nu vind ik het wel leuk om af en toe mw3 te spelen op de ps3 nice spel, maar geen verslaving"
"silverhase meestal eigenlijk"
"Veel suikerwater drinken als het misgaat. Bij een vriendin van mij ging het ook een keer mis. Ze had 5 pillen in 1x genomen (dom dom dom) en toen dacht ze dat ze dood ging, zo zag het er ook uit. Met moeite dronk ze 3 volle glazen vol met suiker, daarna ging ze wat frisse lucht halen en binnen tien minuten had ze nergens meer last van."