#1
Even meelezen hier. 👌🏻
Mooi man! LekkerGoed bezig!
Dit is mijn air solo II
Ik ben er ook hartstikke blij mee. Blaast lekker die wiet in de longenMooi man! Lekker
Ja hè! Het heeft een kleine learning curve, maar ik heb hem nu best aardig onder de knie. Smaak valt alleen een beetje tegen, het smaakt wel naar wiet, maar niet heel sterk. Word er wel enorm high van na wat zuigen 😂Ik ben er ook hartstikke blij mee. Blaast lekker die wiet in de longen![]()
Alleen het eerste hijsje smaakt lekker naar wiet, daarna neemt het inderdaad wat af qua taste. Zeker een lekkere helderde high krijg je ervan. Samen met lavendel thee of blauwe lotus thee maakt het hem helemaal af voor mij!Ja hè! Het heeft een kleine learning curve, maar ik heb hem nu best aardig onder de knie. Smaak valt alleen een beetje tegen, het smaakt wel naar wiet, maar niet heel sterk. Word er wel enorm high van na wat zuigen 😂
Dat apparaat in of uit het riemtasje doen is een ramp.. 😭 Maar, de glazen buisjes passen mooi naast het apparaat in het tasje toch?Er zit wel een riemtasje bij, maar die glazen buisjes zijn niet makkelijk te vervoeren in een tas.


Dat riemtasje erbij zou ik ook niet aan je riem of iets doen want dat ding valt er zo af en dat is zonde want dan is je vaperizor kwijt.Ik heb hem nu twee avonden gebruikt en bevalt zeker goed! Smaakt heerlijk en de high is inderdaad intens maar wel helder.
Ik vind de eerste paar hijsjes zeker naar wiet smaken en ook heel lekker. Tuurlijk neemt dat na een tijdje af, maar ik denk dat dat met elke vaporizers wel is. Blijft stukken lekkerder dan een joint in ieder geval. De damp die er uit komt is lekker koel, en in verhouding met een starry 3.0 blijft ook de behuizing veel koeler.
De batterij gaat erg lang mee en hij is redelijk makkelijk schoon te maken. Ik moet alleen even een hardcase kopen. Er zit wel een riemtasje bij, maar die glazen buisjes zijn niet makkelijk te vervoeren in een tas.
jah dat was ook mijn eerste. Maar nu een andere vape te hebben gebruikt is de flowermate eigenlijk te verwaarlozenBekijk bijlage 29601
Mijn eerste en kan niet vergelijken maar bevalt prima is een fijn ding
Ik vind hem niet heel handig, maar hij blijft om mijn riem best goed zitten, uren mee gelopen al.Dat riemtasje erbij zou ik ook niet aan je riem of iets doen want dat ding valt er zo af en dat is zonde want dan is je vaperizor kwijt.
Ik heb het binnen getest en viel er zo af dus vandaar xD. Maar dan moet je wel hele rare en gekke bewegingen maken
Vaporizer meestal puur, soms met kruiden erbij, jointjes altijd gemixt:Wat voor dingen stoppen jullie in de vaporizer naast cannabis?
Ik wil dit eventueel ook gebruiken om te stoppen met tabak.
gedroogde lavendel bloemen werken op 130grade celcius. Verwacht niet veel damp. Maar het werkt wel om je wat ontspannender te voelenWat voor dingen stoppen jullie in de vaporizer naast cannabis?
Ik wil dit eventueel ook gebruiken om te stoppen met tabak.
Ik vape pure wiet op 210 smaakt lekkerIk zit het nu met tabak aan het gebruiken maar ik vind op het internet heel tegenstrijdige informatie.
Sommige Reddit pagina's zeggen om niet boven de 200 graden te gaan. Andere nemen vaporizers die juist hele hoge temperaturen kunnen omdat het dan beter opgenomen kan worden. Sommigen zeggen om absoluut geen tabak te gebruiken met de vaporizer. Anderen zeggen dat het wel gewoon kan.
Wat is nou wijsheid? Ik vind het fijn tot zover om met 210 graden het te vaporizen. Maar ik weet niet zo goed of ik nu iets doe wat ik juist absoluut niet met mijn apparaat moet doen. (Storm Vaporizer)
Pure tabak verdamp je blijkbaar best tussen 125 en 150°C.Ik zit het nu met tabak aan het gebruiken maar ik vind op het internet heel tegenstrijdige informatie.
Sommige Reddit pagina's zeggen om niet boven de 200 graden te gaan. Andere nemen vaporizers die juist hele hoge temperaturen kunnen omdat het dan beter opgenomen kan worden. Sommigen zeggen om absoluut geen tabak te gebruiken met de vaporizer. Anderen zeggen dat het wel gewoon kan.
Wat is nou wijsheid? Ik vind het fijn tot zover om met 210 graden het te vaporizen. Maar ik weet niet zo goed of ik nu iets doe wat ik juist absoluut niet met mijn apparaat moet doen. (Storm Vaporizer)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."