#1
De beste temperatuur verschilt per vaporizer. Mijn Mighty werkt voor mij het best op 200 graden. Laatst de Arizer xtreme q weer eens tevoorschijn getoverd en die doet het het best op 210 ![:)]()
Ik ben het er wel mee eens dat de PAX erg goed is. Die app is inderdaad een leuke toevoeging. Maar als je een goedkope vape zoekt, koop dan de PAX2. Dat is vrijwel hetzelfde apparaat, maar dan zonder app. En nu heel goedkoop te krijgenDe Pax 3 is vooral een portable stealth vaporizer. Als je het model opzoekt heb je niet meteen door dat het een vape is. Ik vind dit persoonlijk een fantastische vape! Deze zou ik zo nog een keer kopen. De bijbehorende app is een leuke toevoeging.
drugsforum.nl
Hij bevalt mij goed!. Zeer tevreden!. Hij vaped lekker goed doorEn hoe bevalt hij?
Dat is een vape voor liquids toch? Nicotine?hexa2 vind ik de beste
Ik gebruikte altijd een simpele tafelmodel vaporizer. Maar sinds kort heb ik de Flowermate V5.0S Mini Pro Black in bezit. Omdat ik ook heel graag een bong gebruik, kan ik deze vaporizer ook makkelijk op m'n bong aansluiten.
![]()
Hier ben ik uiteindelijk ook op uitgekomen, ik bestel hem vanavond, ben benieuwd!Ik heb de airizer solo II nu een half jaar, hij bevalt me echt super! Vooral het lage gebruik van wiet en lange accuduur zijn echt top. Daarnaast zijn de glazen pijpjes gemakkelijk schoon te maken en best degelijk, toch al wel een aantal keer laten vallen.
En alle al eerder genoemde voordelen op het gebied van gezondheid zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.
En hoe bevalt hij? Enige waar ik een beetje over val is dat hasj daar niet heel makkelijk mee te vapen valt... Wie weet bestel ik daar later nog een dynavap voor, maar aangezien ik voornamelijk wiet gebruik maakt het opzich niet veel uit.ik gebruik de Arizer solo II sinds vandaag.
Hasj geeft best veel troep bij het vapen, voornaamste reden dat ik het zelf niet in mijn vaporizer stop. Pokkewerk om weer schoon te maken.En hoe bevalt hij? Enige waar ik een beetje over val is dat hasj daar niet heel makkelijk mee te vapen valt... Wie weet bestel ik daar later nog een dynavap voor, maar aangezien ik voornamelijk wiet gebruik maakt het opzich niet veel uit.
Goed bezig!Ik dan ook maar de Arizer Solo II besteld, nu helemaal van nicotine af 👋🏻
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."