Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Loh luitjes! Heb een super leuke nieuwe vape tank binnen hierop moet volgens mij waxx gelegd worden. Nu heb k een beetje ingelezen je wiet persen op bakpapier en stijltang maar is dat dan alles? Of iemamd bekend met deze tank zal foto er van zie bijlage kom er nu niet helemaal uit wie wijst me de weg"
"Skittlez! En ww"
"Tip voor de gene die toch kruiden wilt vape of roken gecombineerd met je wiet probeer hop, ja dat word gebruikt voor bier maar hop komt t dichtste bij de fam. Van de wiet en valt onder categorie terpen. Medisch heeft t ook veel voordelen en t bespaard je zelfs in je wiet gebruik. Lavendel en kamille vape ik ook regelmatig tijm ga k vanavond eens rollen"
"Ik zeg skittlez!"
"Hey mensjes van t goede leven! Vraag morgen krijg ik een slaap onderzoek electronen op mn kop en andere lichaamsdelen. Nu is mijn vraag wat kunnen de artsen precies zien met zon onderzoek. Ik rook regelmatig een jointje om te kunnen pitten. Dit heb k dus niet verteld omdat voor mijn behandeling t niet goed gekeurd word die de aanvraag heeft gedaan voor dit onderzoek. Ik slaap al 10jaar zeer slecht zelfs periode dat ik niks gebruikte. Geen drugs geen medicatie gewoon naturel. Ik heb hele erge adhd medicatie altidj zo veel gezeik mee gehad maar t helpt me zeker mits ik optijd de dosering pak. Ik kan juist super goed slapen met die medicatie dosering die ik nu heb ga k eindelijk best okey op. Maar ik hou mn eigen dosering aan. Kunnen artsen dit zien innde test en alsnk savonds knettergek word van niet kunne slapen ze verwqchte dat ik in de ochtend weer in t zkh ben besluit een jointje te roken is dit ook zichtbaar. Er is een groot vermoede van slaap apneu en levensechtr dromen slaapwandelen als k dan slaap. Ja das leuk maar ik slaap zeer slecht. (Ook psychisch speelt hier een qandeel in.) Want voordat ze t gaan gooie op de adhd medicatie die nu eindelijk aan t stabiliseren is en t hele taboe over wiet gebruik ben k hier wel benieuwd na als dit uit de test komt. Door alle afspraken en gebeurtenissen die op de planning staan weet k van mezelf dat k overprikkeld raak en niet tot amper slaap. Is niet erg als k de volgende dag niet vroeg op moet of belangrijke afspraken heb staan want t niet slapen trek bijna niet meer dus vandaar de joint. En de volgende dag moet k dus vroeg melden en in de middag een crematie etcetc. Ik moet fit zijn helder en uitgerust. T maakt me nu dus onrustig over slaap te kort. Normaal blijf k wakker als de tijd verder tikt en heb k er vrede mee want dan slaapnk de nacht er op wel. Maar ben die dag mentaal een wrak not done dus aangezien ik goed voor de dag wil komen maar ook moet slapen voor de slaapapneu etc. Wie weet wat er te xien is tijdens die test. Ff die onrust weg nemen bij me want 0 info sucks"
"Helaas afspraak verzetten te laat voor. Tis voor mij ook de qngst dat ze t op de medicatie weer gaan gooienvoor mn adhd. Die strijd voer ik al jaren namelijk. Eerste behandelaar doseerde te veel. Daarna wissel gehad die gooide de dosering 2/3e na bededen. Aangegeven voor de middenweg nee diebwas er niet moest volgens t boekje en deze keek niet na de persoon als individu. Uiteindelijk opname gehad en hier zag 1 arts dat ik bij die 2%hoor die juist van een upper kan slapen. Maar volgens t boekje mag je niet later dan 8 uur de laatste dosis i nemen etc. Nou nu weer een nieuwe behandelaar en ondertussen na wat jaren zelf ook dokteren ben ik blij en tevreden met de dosering. Niet meer niet minder dan bennk uit balans. Maar ik heb wel regie over mn eigen iname tijd. Dit zullen ze dus zien denk ik met die test. No big deal zou je dan zegge ja wel want dexe behandelaar staat er niet achter terwijl ik t er juist beter op doe. En als t uitgewerkt is slaap ik dus niet. Mentaal op en benzos nee treed snel gewenning op ik ging opzoek na wat natuurlijks. Voor mij werkt dit ideaal fuctioneer overdag en krijg iets meer slaap als voorheen Op een dag dat k slecht start door weinig slaap of stress kan k ook uit balans raken en mezelf herpakken kost zo veel wat k aan energie niet meer er bij kan hebben. Dus zit met 2 kwade op t moment Het taboe omtrend een jointje of thc koek. En de angst dat ze mn slaapstoornis afschuiven op de medicatie want dat is t meest voor de hand liggende. Pak k de joint niet blijf ik aan in de nacht ---->angst gevolg medicatie krijgt de schuld Pak ik de joint wel heb k 1 wat energie voor de volgende dag maar de niet goedkeurende blikken van de artsen zit me ook tegen dus daar ook geen zin in. Maar risico op t insomnia gebeuren afschuivem op de medicatie zal minder zijn dan zonder dus Dilemmaaaaa hersenspinsels overuren haha dit is dus 1 oorzaak van t slaapprobleem"
"Tijdloos zei: Ik moest juist gewoon mijn normale routine doen. En ook 1 joint roken niet meer of minder. en een glas bier of whiskey Klik om te vergroten... Werd mij ook gezecht alleen heb k nooit aangegeven dat ik joint rook alleen medisch al zeg k t zelf. Heb t paar x aangelaart na onderzoeken die ik heb gelezen en ontzettend verdiept heb in de werking want als stuiterende adhdr zou met de juiste dosering thc en wiet soort ik ook van mn medicatie af kunnen die de arts voorschrijft. Iets waar ik oren na heb maar de artsen op enkelee na die helaaas niet mn behandelaren zijn niet"
"Tijdloos zei: Ik heb ook een polysomnografie gehad., Ze horen alles wat je doet.. Mij vertelde ze dat ik wakker wordt van het kleinst/ zachtste geluidje al. Er zit ook een microfoon bij. Ze kunnen alles zien als je drugs neeemt geeft fast een duidelijk signaal en kunnen ze zo zien. Ik moest ook nuchter die dag zijn (alcohol mocht wel met mate) Verder geen zorgen ze hebben strict patientengeheim als ze iets doorvertellen spelen ze gelijk met hun cariere ! No worries en hopelijk komt er bij jou ook iets uit waar iets aan ge doen kan worden. PS Moest je ook zo lang zeuren voor je het kreeg? Maaar no worrries al ga je bij een dealer zitten die hele tijd over bergen heroine praaat , ze gebruiken alleen de tijd van de microfoon als je slaapt (op die vaste tijden tussen 22/00 en 9.00 of iets. Super interresant onderzoek was dat. Bij de slaap therapeut (neuroloog met expertise op dit gebied)ook EEG natuurlijk. Zijn erg slimme mensen die hun baan willen houden. No worries! Klik om te vergroten... Hqha goed om te weten, ik ben zelf de handelaar op vele vlakken haha dus beter die telefoon uit dus morgen. Tijdloos zei: PS Moest je ook zo lang zeuren voor je het kreeg? Klik om te vergroten... Nee ging bizar snel. Heb er niet eens omgevraagd maar in mn dossier stond vannmn opname hier iets over in nooit wat mee gedaan en nee was helemaal clean in de opname maar ook toen sliep ik dus niet en als k sliep hoorde ze me aan de andere kant van de afdeling blijkbaar. Zit nu in een nieuw traject voor adhd en pttss en deze pakken alles super goed aan dikke recpect heb t zo vaak andrs mee gemaakt"
"Maybe een tip maar ik maak cbd en thc olie zelf. Mis een ideetje voor je ?"
"Hier 5 gram op 1 l melk gekookt 1 uur lang hield 150ml melk over daarvan 3 cakejes gemaakt nou die voelde ik wel 12 uur lang dat cakeje werd kneiter stoned wakker had ik niet zien aankomen lang leven excuus hooikoorts haha"